Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account.

• November 26, 2025
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Hallo Allemaal,

Ik probeer mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn account. Echter krijg ik elke keer de volgende melding te zien. "Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Albaraa ik snap heel goed dat je je abonnement wilt kunnen koppelen aan je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Goed om te weten: probeer je je mobiele abonnement te koppelen aan een bestaand account? Om meerdere abonnementen te kunnen koppelen in 1 account, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeen te komen met elkaar. Is dat ook het geval? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • November 27, 2025

Hoi ​@Albaraa ik snap heel goed dat je je abonnement wilt kunnen koppelen aan je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Goed om te weten: probeer je je mobiele abonnement te koppelen aan een bestaand account? Om meerdere abonnementen te kunnen koppelen in 1 account, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeen te komen met elkaar. Is dat ook het geval? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 27, 2025

[Verwijderd door moderator, plaats privégegevens nooit openbaar en altijd in je profiel]

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+11
  • Odido Superuser
  • November 27, 2025

Hallo ​@Albaraa ,

Wil je de privé gegevens even uit je topic verwijderen?
Dit kan, als je ingelogd bent, onder in het topic op de drie puntjes klikken → bewerken → gegevens verwijderen → opslaan 

Hier staat hoe en waar je deze gegevens wel kan invullen:

Wil je de lege velden (postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN) van je community profiel invullen? Dit doe je door rechtsboven in op Profiel te klikken > ‘Mijn Profiel’ > ‘Bewerk profiel’ > Klik onderaan de pagina op ‘Sla wijzigingen opslaan’. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 27, 2025

Hallo Allemaal,

Ik probeer mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn account. Echter krijg ik elke keer de volgende melding te zien. "Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Hoi,

Bedankt voor je bericht!

Ik heb mijn gegevens toegevoegd aan mijn profiel. Kun je nu voor mij controleren en helpen met het koppelen van het abonnement?

Alvast bedankt!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Albaraa dank je wel voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie geen bijzonderheden bij je mobiele abonnement. Krijg je de foutmelding in de app te zien of ook via een browser/laptop? Wel zie ik dat je een '’leeg account'’ hebt. Soms helpt het door deze te verwijderen en een nieuw account aan te maken. Dat heb ik zojuist voor je in orde gemaakt en het account is verwijderd. Kun je een nieuw account aanmaken via onze website? Koppel daarna je abonnement. Het koppelen kan ik niet voor je doen, dit kan je alleen zelf in orde maken wegens de Tweestapsverificatie. 

Mocht het alsnog niet lukken, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en welke foutmelding je precies te zien krijgt. Hiervan ontvang ik dan ook graag een screenshot (zonder privégegevens). Dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze IT-afdeling, zodat het onderzocht kan worden. 

Ik hoor het graag!