Skip to main content
Beantwoord

abonnement koppelen

• November 21, 2025
  • 7 reacties
  • 53 Bekeken

Sinds februari internet+TV. Stond gewoon op mijn dashboard in mijn odido. Sinds kort een mobiel abonnement. Als ik dit wil koppelen krijg ik te zien dat nummer onbekend is, terwijl het mobiele nummer wel bij klantvoordeel staat. Als ik internet+TV ontkoppel (dus leeg dashboard) kan ik wel het mobiel nummer koppelen, maar kan ik internet+TV niet koppelen, krijg ik te zien dat de gegevens niet in jullie systeem voorkomt.

Beste antwoord door rovoz123

Goedemorgen ​@rovoz123 dank je wel voor het versturen van de kopie, deze heb ik in goede orde ontvangen! Ik heb meteen de geboortedatum voor je aangepast. Alle gegevens komen nu overeen met elkaar bij beide abonnementen. Je kunt ze nu koppelen in 1 account. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Zou je het daarna kunnen proberen? Het zou nu moeten lukken! 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Hiervan ontvang ik dan graag een screenshot (zonder privégegevens). 

Ik hoor het graag van je! 

Gelukt. Beide Abonnementen zijn nu zichtbaar. Bedankt

7 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@rovoz123 ik snap heel goed dat je beide abonnementen in 1 account gekoppeld wilt hebben en ik geef je graag meer duidelijkheid! Goed om te weten: je kunt alleen meerdere abonnementen in 1 account koppelen als de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval? Anders is het alleen mogelijk om voor beide abonnementen een apart account aan te maken met een ander e-mailadres. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 26, 2025

profiel aangemaakt 

Sinds februari internet+TV. Stond gewoon op mijn dashboard in mijn odido. Sinds kort een mobiel abonnement. Als ik dit wil koppelen krijg ik te zien dat nummer onbekend is, terwijl het mobiele nummer wel bij klantvoordeel staat. Als ik internet+TV ontkoppel (dus leeg dashboard) kan ik wel het mobiel profiernummer koppelen, maar kan ik internet+TV niet koppelen, krijg ik te zien dat de gegevens niet in jullie systeem voorkomt.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@rovoz123 dank je wel voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie al meteen wat de oorzaak is. Er zit namelijk een verschil in je geboortedatum. Bij je Internet + TV abonnement staat het geboortejaar 1950 vermeld en ik vermoed dat dit niet klopt. Vandaar dat het koppelen van beide abonnementen in 1 account ook niet lukt. Ik heb meteen een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. 

Kun je laten weten wanneer je die hebt verstuurd? Dan passen we de geboortedatum zo snel mogelijk voor je aan, zodat het juist staat en je daarna beide abonnementen in 1 account kunt koppelen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 27, 2025

kopie van ID verstuurd

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@rovoz123 dank je wel voor het versturen van de kopie, deze heb ik in goede orde ontvangen! Ik heb meteen de geboortedatum voor je aangepast. Alle gegevens komen nu overeen met elkaar bij beide abonnementen. Je kunt ze nu koppelen in 1 account. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Zou je het daarna kunnen proberen? Het zou nu moeten lukken! 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Hiervan ontvang ik dan graag een screenshot (zonder privégegevens). 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • November 28, 2025

Gelukt. Beide Abonnementen zijn nu zichtbaar. Bedankt

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@rovoz123 Fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. 

Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en alvast een heel fijn weekend! 😄