Sinds enkele maanden ben ik verhuisd. Omdat we tijdelijk in twee huizen internet wilden heb ik een tweede abonnement afgesloten en later het eerste abonnement opgezegd. Sinds het tweede abonnement werkt mijn klantvoordeel niet meer. Ik heb hierover gebeld en dat zou zijn omdat er maar 1 internet abonnement gekoppeld kan worden per account in mijn Odido. Nou vreemd, maar goed. Inmiddels is het oude abonnement beëindigd, de spullen teruggestuurd en probeer ik het nieuwe abonnement te koppelen zodat ik weer alle abonnementen in mijn app kan zien en ik weet klantvoordeel kan ontvangen. Ook word mijn oude abonnement nog steeds van mijn oude rekening afgeschreven (ondanks telefonisch aangepast) ook dit probeer ik op te lossen. Lukt niet. Zojuist weer telefonisch contact gehad met een (super vriendelijke) mevrouw die haar best heeft gedaan. De accounts zouden zijn losgekoppeld en nu kan ik ze weer opnieuw koppelen. Maar helaas, dit lukt nog steeds niet. Ik zie nu in de app wel mijn internet op het nieuwe adres, maar als ik mijn telefoon probeer te koppelen dan krijg ik de melding “Dit mobiele nummer kennen we niet”. Terwijl ik toch al zo goed als mijn hele leven dit nummer via Odido (voorheen T-mobile) heb. Telefonisch kom ik telkens niet verder want zodra ik ophang en het controleer klopt het nog steeds niet. Kan iemand mij helpen met:
- Zowel mijn internet als mijn mobiele abonnement koppelen aan mijn account
- Zorgen dat de facturen van het juiste rekeningnummer worden afgeschreven
- Het klantvoordeel aanzetten en ervoor zorgen dat de misgelopen klantvoordeel wordt uitgekeerd
Alvast bedankt!