Skip to main content
Beantwoord

Bestaand abonnement koppelen lukt niet

• November 17, 2025
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Vele pogingen en twee telefoontjes met de klantenservice verder lukt het mij als nieuwe klant nog steeds niet om mijn 06-abonnement te koppelen aan mijn account. Mijn ‘internet thuis’ abonnement staat in mijn account maar het koppelen van mijn 06-nummer levert direct na de sms-verificatie telkens dezelfde ‘sorry er ging iets mis’ melding op. Gekmakend en ik kan nu dus op geen enkele manier mijn abonnement en/of verbruik inzien.

Kan een medewerker in mijn account meekijken om te zien waar dit misgaat?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@BartB. dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat alle gegevens netjes overeenkomen met elkaar. Ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Daarom heb ik meteen een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting ons IT-team. Het referentienummer is: 80341080. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen. Het kan best zo zijn dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het in sommige gevallen wat langer kan duren wegens IT-redenen. Excuses voor het ongemak! Zodra er meer bekend is, zullen zij je telefonisch, per mail of sms op de hoogte stellen. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 🙌

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 17, 2025

Hallo ​@BartB. 

Staan beide abonnementen op dezelfde naam? Indien niet dan moet je voor het mobiele abonnement een eigen Odido account aanmaken.

• Auteur
  • November 17, 2025

Hallo ​@BartB. 

Staan beide abonnementen op dezelfde naam? Indien niet dan moet je voor het mobiele abonnement een eigen Odido account aanmaken.

Allebei op dezelfde naam inderdaad!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@BartB. ik snap heel goed dat je beide abonnementen in 1 account wilt hebben, wel zo fijn voor het overzicht. Laten we samen naar een oplossing kijken! Goed om te weten: het is alleen mogelijk om beide abonnementen in 1 account te koppelen als de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval? Zo niet, dan kun je de gegevens zelf aanpassen via je Mijn Odido account en het daarna koppelen in 1 account. Of alleen voor de abonnementen een apart account aan te maken. 

Graag wil ik met je meekijken of alles bij je abonnementen overeenkomen met elkaar en wat het euvel precies is. In je profielgegevens mis ik alleen nog je geboortedatum ter verificatie. Zou je die voor mij kunnen invullen? Geef mij gerust een seintje wanneer je dit hebt gedaan, dan kijk ik daarna meteen met je mee! 

• Auteur
  • November 18, 2025

​@Pharwin van Odido Bij dezen aangevuld!

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@BartB. dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat alle gegevens netjes overeenkomen met elkaar. Ik vermoed dat er technisch iets niet goed gaat. Daarom heb ik meteen een ticket voor je aangemaakt en doorgezet richting ons IT-team. Het referentienummer is: 80341080. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen. Het kan best zo zijn dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het in sommige gevallen wat langer kan duren wegens IT-redenen. Excuses voor het ongemak! Zodra er meer bekend is, zullen zij je telefonisch, per mail of sms op de hoogte stellen. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 🙌