Skip to main content
Beantwoord

koppelen abonnement aan account lukt niet

• November 21, 2025
  • 9 reacties
  • 75 Bekeken

Ik kan al heel lang mijn abonnement niet inzien omdat het niet te koppelen valt. Dat maakt het lastig! Kan dit gekoppeld worden?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Yasminel dank je wel voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat er een oud/ander account aan je mobiele abonnement was gekoppeld, waar al een hele lang niet mee is ingelogd. Ook zie ik dat je een account hebt aangemaakt met een ander e-mailadres. Het koppelen lukte dus niet, omdat je abonnement al gekoppeld stond aan een ander account. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en ook je abonnement ontkoppeld. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Zou je daarna je abonnement kunnen proberen te koppelen? Het zou nu moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je te zien krijgt en op welke manier je het probeert (app/browser/laptop). Deel hiervan ook een screenshot (zonder privégegevens). Dan kan ik meteen een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst, zodat het onderzocht en opgelost kan worden! 

9 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Yasminel ik snap heel goed dat je je abonnement wilt kunnen koppelen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat voor (fout)melding krijg je precies te zien bij het koppelen? Gaat het om een mobiel of Internet (+TV) abonnement? Goed om te weten: als je meerdere abonnementen wilt kunnen koppelen in 1 account, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeen te komen met elkaar. Is dat ook het geval? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken of alles voor je account goed staat ingesteld!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 24, 2025

Hi, het gaat om 1 mobiel abonnement.

Het hangt ergens in de lucht, maar waar is niet te achterhalen. Ik neem aan dat iedereen dit kan lezen? Anders leg ik niet graag al mijn gegevens bloot op het internet. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Yasminel dat snap ik heel goed en daarom wil ik graag met je meekijken. Geen zorgen, je hoeft je gegevens niet openbaar in dit topic te delen. Vandaar dat ik had gevraagd om ze in je profiel te plaatsen. Op deze manier blijven je gegevens afgeschermd en kunnen alleen wij deze gegevens inzien. Ik moet namelijk eerst een verificatie doen op deze gegevens, zodat ik zeker weer dat jij de juiste persoon bent. Als alles overeenkomt, kan ik direct met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 27, 2025

Aaah vandaar. De gegevens staan in m’n account.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Yasminel dank je wel voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie alleen dat je adresgegevens en de geboortedatum niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kan het zo zijn dat het abonnement niet op jouw naam staat? Kun je de juiste adresgegevens en geboortedatum vermelden in je profiel? Kijk ik daarna meteen met je mee! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 28, 2025

Het staat op die van mijn moeder. Die er tevens ook niet bij kan komen. Dat maakt het zo gek. Hopelijk is dit het juiste adres.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Yasminel dank je wel voor het aanpassen van de gegevens! Ik zie dat alles netjes overeenkomt, behalve het huisnummer. De postcode is wel juist. Weet je welk huisnummer bekend is bij dit abonnement? Als je het juiste huisnummer kunt vermelden, heb ik alles compleet en kan ik daarna direct voor je aan de slag gaan! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 1, 2025

Ho ja het klopt nu! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Yasminel dank je wel voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles netjes overeenkomt! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat er een oud/ander account aan je mobiele abonnement was gekoppeld, waar al een hele lang niet mee is ingelogd. Ook zie ik dat je een account hebt aangemaakt met een ander e-mailadres. Het koppelen lukte dus niet, omdat je abonnement al gekoppeld stond aan een ander account. Geen zorgen, ik heb zojuist het account verwijderd en ook je abonnement ontkoppeld. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Zou je daarna je abonnement kunnen proberen te koppelen? Het zou nu moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor (fout)melding je te zien krijgt en op welke manier je het probeert (app/browser/laptop). Deel hiervan ook een screenshot (zonder privégegevens). Dan kan ik meteen een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst, zodat het onderzocht en opgelost kan worden!