Zojuist is het telefoonnummer van mijn zoon (dat op mijn naam staat) overgezet naar Odido. Ik krijg deze echter niet aan het bestaande account gekoppeld, waarschijnlijk omdat mijn hotmail account aan dit nummer is gekoppeld, in plaats van het gmail account. Zou een medewerker dit email adres kunnen aanpassen? Ik heb het juiste emailadres in mijn profiel vermeld.
Kan mobiele nummer niet toevoegen aan bestaand account
Beste antwoord door Wou987
Hoi Wou, superleuk dat je zoon nu ook bij Odido zit! En bedankt voor het invullen van je profiel. Om het voor mezelf duidelijk te hebben: wil je het abonnement van je zoon koppelen aan het bestaande Mijn Odido account waar je eigen abonnement al aan gekoppeld staat? Zo ja, dan kan dit niet, omdat de abonnementen dan op exact dezelfde gegevens moeten staan. Je zoon kan via Mijn Odido registreren een eigen account aanmaken. Wil je zijn abonnement toch aan je eigen account koppelen? Dan zou je kunnen kijken naar contractovername. Alles hierover lees je hier: Contractovername | Odido. Laat je het me weten waar jullie voor kiezen of het is gelukt?
Daarnaast kan ik het e-mailadres ook voor je wijzigen naar het gmail-adres. Hiervoor heb ik een verificatiecode per sms gestuurd. Geef je die hier aan me door? Dan ga ik voor je aan de slag! 😊
Yes, het werkt nu. Bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.