Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Waarom is er vanaf gisteravond 2300 uur zolang onderhoud bij Odido? Ik kan niet inloggen bij de Odido app vanaf gisteravond die tijd!
Ik zie in de archieven van deze community dat facturen automatisch kunnen worden verstuurd naar een email adres. Hoe kan ik dat in gang zetten? Zou het niet makkelijker zijn als er een knop/instelling per aansluiting komt in de “mijn odido” omgeving waarbij per aansluiting kan worden aangegeven waar de facturen van die aansluiting heen gestuurd moeten worden? Ik zou daar bij mijn hele gezin met alle zes aansluitingen veel plezier van kunnen hebben. Nu is het downloaden van de facturen een hele klus!
Hi!Ik heb mijn abonnement verlengd (gaat in juli in) en mijn huidige abonnement loopt nog door tot die tijd. Ik heb eergisteren mijn nieuwe telefoon in gebruik genomen (iPhone 17), maar ik ga heel snel door mijn GB’s. Ik wil nu op mijn Odido app mijn abonnement koppelen om de gb’s bij te kunnen houden maar ik krijg telkens een foutmelding. Weet iemand wat er aan de hand is?
Ik ben in januari gewisseld van account wat onder naam van mijn moeder stond, naar mijn eigen abonnement op eigen naam. Nu heb ik het probleem dat iedere keer als ik inlog in de app of op de website (email adres was wel van mijzelf) dat ik nog op het oude account kom en ik dus mijn nieuwe abonnement niet in de app kan koppelen en bekijken. Kan het zijn dat het oude account nog bestaat en gekoppeld is? Het abonnement is in de odido winkel aangepast en toen zou ook het account overgezet worden op mijn naam met het emailadres en nummer behouden. Met vriendelijke groetDanique
ik heb geen toegang meer tot odido in de authenticator app , ik heb helaas geen backup ervan en kan nu niet meer inloggen in mijn odido app.Zou dit omgezet kunnen worden van 2fa naar sms.
Goedenavond,bij het willen toevoegenvan mijn abonnement aan de Odidoapp geeft hij aan dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander account. Hoe karig verwijderd worden,zodat ik mijn nummer ka toevoegen?
Hoi wil mijn odido account verwijderen wij geen abbonoment is gekoppeld. Per ongeluk aangemaakt.
Kan je via je abbo iets regelen als je telefoon kapot is gegaan en je moet nog een jaar althans 9 maanden en vervroegd verlengen is al een keer gebeurt
Hallo,Ik heb er junior abonnement erbij afgesloten voor mijn minderjarige zoon. Het is dan de bedoeling dat je 3 telefoonnummers toevoegt die hij dan onbeperkt kan bellen als zijn bundel op is. Echter is ik via het kind beheer in de app wil doen krijg ik een pagina in het beeld waar staat “deze pagina staat op slot”. Is er nog een andere manier hiervoor? Ik heb overal al gekeken, in app en ook op de website.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Jaco van Eeten.
Ik heb mijn multisim tijdelijk geblokkeerd omdat ik mijn Samsung Watch 6 kwijt ben geraakt. Ik probeerde de multisim over te zetten naar mijn nieuwe Samsung Smartwatch 8 LTE via de Mijn Odido website maar het systeem blijft aangeven dat de multisim geblokkeerd is. Met welke stappen kan ik dit verhelpen en activeren op mijn nieuwe smartwatch 8?
Goedenavond, ik heb nu een poos tv en internet en 2x mobiel . Nu krijg ik mijn 06 niet in de app , het systeem zegt na de code dat er storing is .
Ik kan mijn mobiele abonnement niet koppelen in mijn Odido app. Dit probleem voorkomt dat ik mijn datagebruik kan volgen en nu ik op vakantie ben wil ik juist niet over mijn bundel gaan.Ik ben al eens naar de Odido winkel gegaan en zij zeiden dat ik het account moest verwijderen en opnieuw koppelen. Maar het werkt nog steeds niet.Ik loop al een paar maanden met dit probleem en nu op vakantie loop ik er al helemaal tegenaan.Ik kijk uit naar een definitieve oplossing, niet naar een herhaling van eerdere suggesties
Al opgelost
Ik heb mijn contract al verlengd. De verlenging gaat in augustus in. Ik ben van gedachten veranderd en wil overstappen naar een andere provider.Maar ik kan nergens een link vinden om dit te regelen. Er stond dat ik 14 dagen de tijd heb om te annuleren, maar hoe doe ik dat? Ik kan geen enkele link vinden in mijn online profiel.
I am unable to link my Internet, TV, and Mobile subscriptions together into one account. This issue prevents me from tracking my data usage and ensuring I am receiving the correct combination discounts I am entitled to. Every time I contact customer support, I am given the same ineffective solution: 'Delete your account and create a new one with the same email.' I have done this multiple times, and it never works. I still receive the same error message as below screenshot when trying to link my mobile subscriptions.This appears to be a deep-rooted systematic issue related to my original T-Mobile migration that your standard support scripts cannot fix. I have been reporting this for nearly two years, and the lack of a resolution is unacceptable.I look forward to a definitive solution, not a repeat of previous failed suggestions.[Screenshot removed by moderator. Your phone number was visible!]
goedemiddag, Ik kom niet meer in mn app.. heb m al verwijderd en opnieuw gedownload en ook mn account verwijderd etc maar werkt nog steeds niet..
Sinds gisterenavond krijg ik ,als ik me inlog op de app voor mijn mobiel abbonement, dat het niet goed laadt en krijg ik mijn abonnement gegevens niet te zien en staat er dat er geen data is. Geen belminuten en mb's terwijl ik van beide onbeperkt heb. Dit is op 2 verschillende accounts. Als je bij de eerste foto kijk dan zie je dat alle data op 0 staat. Als ik op bijv op bellen/SMS klik dan krijg ik te zien dat het onbeperkt bellen heb maar dan staat eronder niet actief in het huidige land. Zie foto Zijn hier meer mensen die er last van hebben? Want zoals gewoonlijk is er weer niks bekend bij Odido. Het is nu toch niet zo dat ik als ik ga bellen straks ineens extra kosten heb omdat alles op 0 staat wat niet klopt.
Beste Odido, Ik ben mijn simkaart PIN-code kwijtgeraakt en kan deze niet meer vinden. Kunt u mij alstublieft helpen met mijn PIN-code en eventueel ook mijn PUK-code? Mijn gegevens: Naam: XXXXTelefoonnummer: XXXXKlantnummer:Geboortedatum: XXXXE mail : XXXXAlvast bedankt voor uwv hulp. Met vriendelijke groet, Tundzhay XXXXModerator edit: Plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Hoi, ik heb per ongeluk mijn abonnement opgezegd (telefoonnummer: 06XXX). Ik wil dit graag ongedaan maken en mijn nummer behouden. Is het mogelijk om mijn contract te herstellen? Alvast bedankt [Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator]
Hello,I'm trying for more than 2 days to received my reser password email from My Odido Business Portal and I didn't received a confirmation email. Chat bot is not very helpful and on the phone it's difficult to spell credentials of emails. Could somebody help me out? The portal is really making my life difficult and I just want to access my invoices..Thank you in advance
Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app (en op de laptop), maar het lukt niet. Het geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Ik heb recent een contractovername gedaan. Ik kan in mijn oude account ook niks inzien.
Hi,I have a mobile subscription with Odido under my personal email, and I have recently registered for home internet with a different business email by mistake.Is there a way to unlink the home internet subscription and move it to my personal email?
Beste,Ik probeer in de mijn Odido omgeving mijn privé aansluiting voor internet + TV inzichtelijk te krijgen.Dit lukt helaas niet, als ik een nieuw account op mijn tweede emailadres aanmaak en het het internet + TV abonnement zoek op adres en geboortedatum krijg ik de melding dat er geen abonnementen zijn gevonden. Tevens zie ik geen “koppel” optie in de app om een abonnement toe te voegen. Ik heb mijn zakelijk mobiel abonnement wel in de Mijn Odido omgeving staan, maar krijg mijn privé aansluiting voor internet + TV er niet bij in. Kan iemand helpen?
Wel heel slecht als provider dat je zelf niet bereikbaar ben als providerAlsof de weerman zeg : Er is op dit moment geen weer, weer :)
Hi, I really need a favor for this.So I was an international student in the Netherlands and I subscribed for Odido around September 2025. I finished my exchange in January 2026 and I already back to my home country. I called to one if the staff to cancel my subscription and they said it’s impossible because I dont have the letter that prove my municipality discharge. however, my municipality was handled by my uni and until now, i dont have any kind of that letter. therefore, since January i’ve been delete my dutch number from my phone.But I still get my invoices for febuary and march. (and now is april :)) and i’m not willing to pay for it because i actually dont use it anymore. please help me of what i should do! :(i tried to call the service number again but it said i cannot call the number(?)… i dont want to spend money again,,
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.