Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Alleen het eerste cijfer wordt geplakt…zie screenshot
Goedemiddag. Naar aanleiding van jullie mailtjes om 2fa aan te zetten op my T-Mobile, loop ik tegen het volgende aan:1. Ik had reeds veel eerder mijn 06 inlognaam vervangen/gekoppeld aan mijn email inlog. Nu ik voor het eerst sinds tijden weer inlogde op de website kreeg ik een rare foutmelding dat er iets niet was gelukt. Na nog een keer inloggen (met email dus) kwam ik daar wel weer in.2. Ik heb daarna zoals geadviseerd 2fa aangezet, dat ging prima (sms ontvangen, geactiveerd, bevestigd via email)3. Ik dacht toen, laat ik de my T-Mobile Android app ook weer eens installeren (had hem niet meer op de telefoon staan)4. Inloggen mislukte. Na zoeken op jullie website las ik dat ik eerst 2fa moet uitzetten, dan app inloggen en dan vingerafdruk toegang aanzetten. 5. 2fa is weer uitgezet, bevestigd wederom via emaill. Inloggen op de website werkt dan weer zonder sms. Maar bij inloggen op de app krijg nu telkens de melding 'O nee er gaat wat mis!'Waar kan dit aan liggen ?Het wachtwoord is ec
Op ons adres hebben wij 3 Odido mobiele contracten, voor mijn vrouw en onze 2 kinderen. De kinderen staan onder één account en mijn vrouw heeft een aparte login. Ik heb zojuist een Odido-internetverbinding besteld en wil al mijn accounts samenvoegen onder 1 login omdat ik alle rekeningen betaal. Als ik de stappen binnen het account probeer te volgen, kan ik dit niet voltooien, de chatbot begrijpt het niet mij, is er een manier om steun te krijgen voor deze activiteit??
Hoi,Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn Unlimited abonnement (op een eSIM) om laten zetten in standaard PrePaid, waarbij ik niets hoefde te veranderen aan de instellingen op mijn telefoon. Het werkt, het lukt me alleen sindsdien niet meer om het nummer zichtbaar te krijgen in Mijn Odido. Ik krijg dan de melding "Er ging iets fout, probeer het later nog een keer”.Ik vermoed dat deze simkaart gekoppeld staat aan een emailadres dat ik ben vergeten, of dat wellicht de omzetting van Unlimited naar PrePaid niet helemaal goed gegaan (dit omdat ik ook met geen mogelijkheid een doorschakeling in kan stellen, niet via het telefoon menu en ook niet via **21*), terwijl dit wel lukte toen het nog Unlimited was.Zou iemand voor me mee willen kijken?Alvast bedankt,John
Beste, Ik heb al een paar keer gebeld en wordt er nu beetje moedeloos van. Ik heb pas een sim only abonnement aangevraagd maar dit nummer kan ik niet koppelen en ook niet inzien in het account van dat nummer.Krijg telkens dit nummer kennen we niet of kan abonnement niet koppelen. Willen jullie aub alles goed zetten en liefst in een account want dit is erg vervelend.
Al enkele maanden een mobiel abonnement van Odido en sinds kort ook internet en tv. Maar in mijn Odido zie is k alleen het mobiele abo en koppelen lukt niet. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Help!
Ik heb de verificatie nog staan op mijn oude nummer, daar worden nu de sms berichten heen gestuurd. Waar kan ik dit aanpassen. Mvg Ramon
Na contractovername lukt het niet om het nummer van mijn zoon te ontkoppelen in mijn app. Hij kan hem daarom ook niet koppelen in zijn app. Daardoor geen inzicht in facturen en data verbruik! Heb hier al 5 of 6x overgebeld! Nog steeds niet opgelost
Ik kan mijn odido internet abonnement niet koppelen aan mijn odido account. Zodra ik de laatste 5 cijfers van mijn rekening nummer invul op de website krijg ik de melding “Te veel records gevonden.” Zie de screenshot. Hoe kan dit opgelost worden?
Beste, Mijn telefoon is geblokkeerd voor uitgaande diensten, waarschijnlijk heeft zoonlief iets gedaan wat ik terug zie in de historie van sms gesprekken. Hoe kan ik deze ongedaan maken daar ik graag zou zien dat hij wel kan kan bellen in geval van nood.Mvg Ingrid
Goedemiddag,Het koppelen van mijn internet abonnement lukt niet in mijn Odido omgeving waar mijn mobiel abonnement te zien is. Hij geeft een foutmelding.
I have odido mobile, recently started with odido internet, but can't add the second subscription (internet) through app or website. The funny thing is, klantvoordeel is working, but subscription not , it's type "wrong address ", but address is correct. Please help
Hallo, Ik zie een heleboel soortgelijke topics. Ik heb een nieuw account aangemaakt voor mijn Klik en Klaar. Ik probeer mijn bestaand mobiele abonnement toe te voegen, maar dit is kennelijk nog gekoppeld aan een oud Tele2 account op een emailadres dat ik niet meer heb…Kunnen jullie dit ontkoppelen?
Sinds vandaag krijg ik geen verificatiecode per sms.Nog niet eerder gehad.Maar vandaag kan ik mijn 2 abbo's verlengen,en dat gaat nu niet.Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd,maar zelfs dat helpt niet Wat nu?
Op welke wijze kan ik dan opnieuw inloggen als 2 FA via google app Authenticator niet werkt.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd om via MijnOdido het wachtwoord voor mijn mobiele telefoon te wijzigen. Het gaat mis op het moment dat ik klik op “opslaan” van het gewijzigde wachtwoord. Ik krijg dan de foutmelding dat het ww onjuist is en dat het ww hoofdlettergevoelig is. Dit is natuurlijk vreemd omdat het ww aan de eisen voldoet. Ik heb hier inmiddels enkele keren telefonisch kontakt over gehad met de helpdesk, maar dit heeft niet geleid tot de oplossing. Op advies het account al eens verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar dat hielp niet.Weet iemand de echte oplossing?
Hallo odido,Ik zou graag mijn odido account en bijbehorende persoonsgegevens willen laten verwijderen. Als het goed is staan er geen actieve abbonementen op dit account. Kunnen jullie dat regelen? Groeten
Hallo, Mijn telefoon is gestolen in het buitenland en mijn oude SIM-kaart is geblokkeerd. Ik heb een nieuwe SIM-kaart ontvangen en ik ben momenteel in Roemenië. Ik heb een abonnement en ik wil graag mijn nieuwe SIM-kaart activeren. Ik kon inloggen op mijn Odido-account met iDIN, maar ik weet niet hoe ik mijn nieuwe SIM-kaart vanaf hier kan activeren. Kunt u mij alstublieft helpen om deze te activeren? Hartelijk dank voor uw hulp! Alex
Niks is zo veranderlijk als de mens zeggen ze wel eens, toch ? Na wat perikelen bij andere providers waar ik niet verder op in zal gaan ga ik Odido toch weer een nieuwe kans geven, nadat ik vorig jaar niet echt tevreden was. Nu ben ik hoopvoller. En inmiddels heb ik ook ODF glasvezel aansluitpunt, of hoe dat heet, in mijn woning wat vorig jaar ook niet het geval was. Het probleem waar ik voor nu tegen aan loop is dat ik vandaag op de website een nieuwe account heb aangemaakt, en daar staat dat er 4 abonnementen zouden klaar staan, terwijl dat er op dit moment gewoon 1 is. Maar die kan ik niet toevoegen omdat ik de melding krijg dat dit nu niet mogelijk is en ik het later weer moet proberen. Of kan ik dat pas doen als het abonnement actief is ? Of nog overblijfselen van vorig jaar ? Ik zie ook nergens waar ik mijn postcode en huisnummer kan invullen, maar ik neem aan dat dit aangepast is na de gebeurtenissen van eerder dit jaar.
Ik wil graag mijn mobiele account en mijn Internet account samenvoegen. De juiste e-mail is die van het mobiele abonnement. Ik klik op abonnement toevoegen, Internet, hij herkent op het adres dat abonnement en laat het juiste (andere) e-mail adres zien, ik krijg de code, ik vul de code in en dan krijg ik al 3 maanden “Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.” Ik probeer dit al daadwerkelijk meer dan 3 maanden, dus ik denk niet dat later nog eens proberen veel gaat helpen. Is er een andere manier om dit op te lossen?
Beste,ik heb van Odido 2 abonnementen mobiel en tv+internetdie zou ik graag bij elkaar willen hebben in 1 account ik heb alles geprobeerd maar het lukt mij niet om deze samen te voegen!Ik hoor graag.
Hallo, ik had al een abonnement mobiel en heb nu ook televisie van odido.In mijn odido zie ik niet mijn tv abonnement niet terug, alleen het mobiel abonnement. Koppelen lukt ook niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Kan nog steeds niet inloggen op geen enkele manier jullie al 3 keer aan de lijn gehad maar nopes.Ook onvag ik geen nieuwe inlog ook niet via de mobiel dus kan niks wilde een nieuwe mobiel bestellen maar door dat niks werkt lukt er ook niks.Snap alleen niet waarom dit zolang duurt
Hoi,Ik heb sinds kort zowel een T-Mobile Thuis en een Tele2 Mobiel (beide Odido nu) account, echter heb ik deze per ongeluk op twee verschillende email adressen. Als ik nu deze accounts wil koppelen voor de extra voordelen, krijg ik het bericht dat ik eerst een van de accounts moet ontkoppelen voordat ik dat kan doen.Nu begrijp ik uit andere topics dat ik dit niet zelf kan, echter is de klantenservice niet goed bereikbaar en zag ik dat Odido moderators hier daar ook mee kunnen helpen. Daarom de vraag of iemand mij hiermee zou kunnen helpen.Groetjes,Bart
Ik wil mijn telefoon abbonnement toevoegen maar ik krijg de melding dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Mijn internet abbonnement van T-mobile staat er wel in. De oude Tele2 app kan ik niet meer gebruiken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.