Skip to main content
Beantwoord

Mailen van facturen

• May 21, 2026
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Ik zie in de archieven van deze community dat facturen automatisch kunnen worden verstuurd naar een email adres. Hoe kan ik dat in gang zetten? Zou het niet makkelijker zijn als er een knop/instelling per aansluiting komt in de “mijn odido” omgeving waarbij per aansluiting kan worden aangegeven waar de facturen van die aansluiting heen gestuurd moeten worden? Ik zou daar bij mijn hele gezin met alle zes aansluitingen veel plezier van kunnen hebben. Nu is het downloaden van de facturen een hele klus!

Beste antwoord door Anouk van Odido

Hi! Ik snap goed dat je graag per e-mail op de hoogte wordt gesteld van een nieuwe factuur. Gelukkig bestaat deze precieze instelling al, handig toch? In Mijn Odido kun je via ‘Factuurinstellingen’ aangeven op welke manier je je factuur wil ontvangen. Zet je deze op e-mail? Dan krijg je de notificatie + factuur per mail elke maand. Zo geregeld! 

Laat je het aan mij weten als het is gelukt met het wijzigen van de instelling? Dan weet ik zeker dat jullie hele gezin geholpen is! 🏵️

2 reacties

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • May 22, 2026

Hi! Ik snap goed dat je graag per e-mail op de hoogte wordt gesteld van een nieuwe factuur. Gelukkig bestaat deze precieze instelling al, handig toch? In Mijn Odido kun je via ‘Factuurinstellingen’ aangeven op welke manier je je factuur wil ontvangen. Zet je deze op e-mail? Dan krijg je de notificatie + factuur per mail elke maand. Zo geregeld! 

Laat je het aan mij weten als het is gelukt met het wijzigen van de instelling? Dan weet ik zeker dat jullie hele gezin geholpen is! 🏵️

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • May 22, 2026

Hi Anouk, 

Ik geloof dat dat lukt ja. Ik zal de komende facturen even afwachten of het goed gaat!

Heel erg bedankt!