Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen Odido app

• April 26, 2026
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

goedemiddag,

Ik kom niet meer in mn app.. heb m al verwijderd en opnieuw gedownload en ook mn account verwijderd etc maar werkt nog steeds niet.. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Willemijn, van harte welkom op de community. Ik snap volkomen dat je Mijn Odido wil gebruiken en goed dat je e.e.a. al hebt geprobeerd! Heb je alleen een mobiel abonnement of ook Internet + TV? Het lijkt erop dat er een ander oud account in de weg staat. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd voor informatie zodat ik je account erbij mag pakken. Ik zie je reactie graag tegemoet en dan heb je binnen no time weer een werkend Mijn Odido account! 😊

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Willemijn, van harte welkom op de community. Ik snap volkomen dat je Mijn Odido wil gebruiken en goed dat je e.e.a. al hebt geprobeerd! Heb je alleen een mobiel abonnement of ook Internet + TV? Het lijkt erop dat er een ander oud account in de weg staat. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd voor informatie zodat ik je account erbij mag pakken. Ik zie je reactie graag tegemoet en dan heb je binnen no time weer een werkend Mijn Odido account! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Willemijn, bedankt voor de gevraagde gegevens via je privébericht. Ik heb je zojuist een verificatiecode per sms gestuurd. Geef je die hier nog aan me door? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • April 28, 2026

961722

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • April 29, 2026

Goedemorgen Willemijn, ik ga je direct helpen zodat je snel weer gebruik kan maken van je Mijn Odido! Ik heb meteen gekeken en zag dat je abonnement nog aan je oude account was gekoppeld. Daarom moest ik je hele account verwijderen. Maak je geen zorgen, er gaan geen gegevens verloren. Ik wil je vragen om over 30 minuten opnieuw een account aan te maken via: https://t.co/hiKogfXP8J. Wacht echt 30 minuten, anders wordt je account geblokkeerd. Laat me weten of het gelukt is!