Hi,
Ik wil graag het odido/mijn odido account verwijderen met deze email die ik ook gebruik voor de community, ik had problemen met het koppelen met mijn samen unlimited account en had dus een nieuwe account gemaakt waarbij ik de samen unlimited abbonement heb gekoppeld en dat werkte wel. Dus nu heb ik 1 lege account over waar niks aan gekoppeld is, zou deze verwijderd kunnen worden?
Met vriendelijke groet,
Beantwoord
Odido account verwijderen
Beste antwoord door SafaT06
Hoi Safa, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! En leuk om te zien dat je gebruikmaakt van Samen Unlimited. In het systeem ziet het er ook een beetje apart uit. Ik zie dat het nummer met 79 op het eind zowel in het oude als in het nieuwe Mijn Odido account staat. Ik heb het inactieve abonnement (van het nummer 79) zojuist verwijderd. Maar ik wil het wel graag in de gaten houden. Wil je zometeen checken of alles goed werkt met je nieuwe account? Ik hoor het graag van je! 😊
Hi Marciano, ik zie dat hij verwijderd is hartstikke bedankt. Het nieuwe account werkt nog!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.