Goedenavond, ik heb nu een poos tv en internet en 2x mobiel . Nu krijg ik mijn 06 niet in de app , het systeem zegt na de code dat er storing is .
kan mijn 06 nr niet koppelen
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Jdwarner, van harte welkom op de community. Superleuk dat je met zowel Internet + TV als 2 mobiele abonnementen bij ons zit! Ik snap volkomen dat je je mobiele abonnement in Mijn Odido wil koppelen. Altijd handig. Maar nu moet het natuurlijk wel werken. Ik zie op dit moment geen bekend probleem met koppelen staan. Zou je het koppelen nogmaals willen proberen via de Mijn Odido website? Wellicht lukt het daar wel. Mocht het nog niet lukken, wil je dan een screenshot maken van de foutmelding? Dan heb ik meteen meer duidelijkheid.
Alvast goed om te weten als je meerdere abonnementen wil koppelen in Mijn Odido moeten alle gegevens van de 3 abonnementen exact overeenkomen. Wil je dit ook alvast controleren?
Mocht dit niet lukken, dan heb ik je alvast een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Ik zie je reactie daar graag tegemoet en dan zoek ik het graag verder voor je uit! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.