Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen Odido App

• May 21, 2026
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Hi!
Ik heb mijn abonnement verlengd (gaat in juli in) en mijn huidige abonnement loopt nog door tot die tijd. Ik heb eergisteren mijn nieuwe telefoon in gebruik genomen (iPhone 17), maar ik ga heel snel door mijn GB’s. Ik wil nu op mijn Odido app mijn abonnement koppelen om de gb’s bij te kunnen houden maar ik krijg telkens een foutmelding. Weet iemand wat er aan de hand is? 

Beste antwoord door Anouk van Odido

Hi Suzanne, wat leuk dat je je abonnement bij ons hebt verlengd. Dat waarderen we echt enorm! Ik ga je meteen verder helpen, zodat je direct inzage hebt in je verbruik. Wil je een screenshot van de foutmelding vast met mij delen in dit topic? Voor de verificatie stuur ik je een DM om je gegevens te verifiëren. Na een succesvolle verificatie, ga ik gelijk voor je aan de slag. Ik zal jouw vraag dan in het topic beantwoorden. Alvast bedankt voor je begrip en de genomen moeite! 

Geef je een seintje in dit topic als je de gegevens aan mij hebt doorgestuurd?

1 reactie

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • May 22, 2026

Hi Suzanne, wat leuk dat je je abonnement bij ons hebt verlengd. Dat waarderen we echt enorm! Ik ga je meteen verder helpen, zodat je direct inzage hebt in je verbruik. Wil je een screenshot van de foutmelding vast met mij delen in dit topic? Voor de verificatie stuur ik je een DM om je gegevens te verifiëren. Na een succesvolle verificatie, ga ik gelijk voor je aan de slag. Ik zal jouw vraag dan in het topic beantwoorden. Alvast bedankt voor je begrip en de genomen moeite! 

Geef je een seintje in dit topic als je de gegevens aan mij hebt doorgestuurd?