Skip to main content
Beantwoord

Ik kan me nummer niet koppelen

• May 25, 2026
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb me oude Odido nummer meegenomen naar me zakelijke Abbonement. Deze heeft dus ook een ander e-mailadres. Echter kan ik dit nummer niet koppelen met mijn nieuwe e-mailadres. Hij geeft aan al in gebruik te zijn echter zie ik niks meer hiervan op me oude e-mailadres. Hoe kan dit worden opgelost. Dat ik gewoon mijn nummer kan koppelen naar me zakelijke Abbonement.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Mikelwd, welkom op de community. Gaaf dat je bent overgegaan op zakelijk! Voor zakelijke abonnementen verwijzen we altijd door naar de zakelijke klantenservice, zoals ​@eric aangeeft, maar mocht je dit nog niet gedaan hebben. Dan kan ik waarschijnlijk wel een oud Mijn Odido account vinden en deze verwijderen, zodat je je nieuwe abonnement in een nieuw Mijn Odido account kan koppelen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Reageer je daar op me? Dan mag ik je account in en dan komt het helemaal goed! 😊

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • May 25, 2026

Bel daarvoor de zakelijke helpdesk.  Daar zijn geen moderators voor op dit forum. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Mikelwd, welkom op de community. Gaaf dat je bent overgegaan op zakelijk! Voor zakelijke abonnementen verwijzen we altijd door naar de zakelijke klantenservice, zoals ​@eric aangeeft, maar mocht je dit nog niet gedaan hebben. Dan kan ik waarschijnlijk wel een oud Mijn Odido account vinden en deze verwijderen, zodat je je nieuwe abonnement in een nieuw Mijn Odido account kan koppelen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Reageer je daar op me? Dan mag ik je account in en dan komt het helemaal goed! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Mikel, bedankt voor je gegevens via DM. Ik heb het oude Mijn Odido meteen verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je nieuwe abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?