Skip to main content
Beantwoord

3 telefoonnummers toevoegen in junior abonnement

• April 29, 2026
  • 15 reacties
  • 440 Bekeken

Hallo,

Ik heb er junior abonnement erbij afgesloten voor mijn minderjarige zoon. Het is dan de bedoeling dat je 3 telefoonnummers toevoegt die hij dan onbeperkt kan bellen als zijn bundel op is. Echter is ik via het kind beheer in de app wil doen krijg ik een pagina in het beeld waar staat “deze pagina staat op slot”.

Is er nog een andere manier hiervoor? Ik heb overal al gekeken, in app en ook op de website.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jaco van Eeten.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Jaco, superleuk dat je zoon nu ook bij ons zit! En goed dat je alle abonnementen in Mijn Odido wil koppelen. Ik kijk ook met alle plezier met je mee. Om alle abonnementen in 1 account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen. Wil je dit alvast controleren?

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Zodra we dit hebben gedaan praten we verder in dit topic, zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je reactie graag tegemoet en dan heb je binnen no time alle abonnementen in Mijn Odido gekoppeld! 😊

15 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • April 29, 2026

Heb je de klantenservice al gebeld? Die kunnen in je account.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jaco, superleuk dat je zoon nu ook bij ons zit! En goed dat je alle abonnementen in Mijn Odido wil koppelen. Ik kijk ook met alle plezier met je mee. Om alle abonnementen in 1 account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen. Wil je dit alvast controleren?

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Zodra we dit hebben gedaan praten we verder in dit topic, zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je reactie graag tegemoet en dan heb je binnen no time alle abonnementen in Mijn Odido gekoppeld! 😊

• Auteur
  • is een Master Poster
  • April 30, 2026

Hallo Marciano,

Ik heb je bericht beantwoord.

Alvast bedankt.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • May 1, 2026

Hi ​@Sjaak Fleur, Ik heb je een verificatiecode per e-mail/sms gestuurd. Wil je de code in dit topic met mij delen? Dan kan ik voor je aan de slag gaan! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • May 1, 2026

Hallo ​@Nora van Odido ,

Ik heb niks ontvangen? Niet middels SMS of mail.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • May 1, 2026

​@Nora van Odido 

Inmiddels wel 494577

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Sjaak, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad en bedankt voor de verificatiecode! Ik heb direct meegekeken in je account en de pagina waar je 3 telefoonnummers kan instellen lijkt voor mij wel te werken. Wil je het volgende voor me proberen?

• Als je via de webversie van Mijn Odido inlogt ga je naar deze pagina: Telefoonnummers | Odido. 
  • Via dit pad kom je er ook: Log in op Mijn Odido > selecteer het abonnement van je kind > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Telefoonnummers instellen
  • In de Mijn Odido app kom je er als volgt:  Beheer > 3 Bereikbare telefoonnummers > Telefoonnummers instellen.

Lukt het nu wel? Mocht het niet lukken, stuur me dan een privébericht met de telefoonnummers die je voor je kind wil instellen. Dan voeg ik ze direct toe en dan onderzoek ik daarna waarom de pagina bij jou op slot zit. Komt helemaal goed!😊

• Auteur
  • is een Master Poster
  • May 4, 2026

Helaas ​@Marciano van Odido,

Ik blijf krijgen dat de pagina op slot is. Ik stuur je een pb.

Met vriendelijke groet,

Sjaak.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Sjaak, bedankt voor het proberen en bedankt voor de gegevens via je privébericht. Ik heb alles nagekeken, maar ik zie geen reden waarom de pagina op slot zou zitten. Ben je wel eerst ingelogd via Mijn Odido en heb je daarna het Start Slim abonnement van je zoon geselecteerd voordat je naar die specifieke pagina bent gegaan of was je wellicht niet ingelogd toen je op bovenstaande link klikte? Het goede nieuws is in ieder geval dat ik de 3 telefoonnummers die je hebt doorgegeven heb toegevoegd aan het abonnement van je zoon. Het duurt ongeveer 90 minuten voordat het werkt, zodat hij deze 3 nummers altijd kan bellen. Laat je het me weten als je straks merkt dat het allemaal goed werkt?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • May 5, 2026

Heel fijn ​@Marciano van Odido 

Alleen ik kan het niet controleren, omdat ik "pagina op slot" krijg als ik naar het beheerga van het abonnement. Ik zou dat wel graag willen zien, ook handig voor als ik iets moet wijzigen.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • May 6, 2026

Hi ​@Sjaak Fleur, het is zeker de bedoeling dat je deze gegevens moet kunnen inzien. Weet je zeker dat je via jouw eigen abonnement bent ingelogd op het Mijn Odido account? Mocht je hier namelijk eerst het nummer van jouw zoon hebben geselecteerd, dan is de optie niet beschikbaar. Wil je me laten weten welke stappen je precies hebt gevolgd voordat je deze melding te zien krijgt? Dan heb ik een beter inzicht in wat er mis gaat! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • May 6, 2026

Hoi ​@Nora van Odido ,

Ik heb twee foto's bijgevoegd.

Zie foto 1, daar druk ik op het instellen van de drie nummers, Dan vervolgens is foto 2 het resultaat.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • May 7, 2026

Hoi Sjaak, ik help je graag zodat je snel weer al je abonnementen kunt inzien. Om dit door te zetten heb ik nog wat informatie van je nodig.

Kun je aangeven of je dit probleem hebt in de webversie, in de Mijn Odido-app, of allebei?

Als het alleen in de app is: wil je de app dan helemaal verwijderen en opnieuw installeren? Als het daarna nog steeds niet lukt, wil je mij dan dit sturen:

• merk en type toestel
  • besturingssysteem + versie (iOS/Android)
  • appversie van Mijn Odido
  • telefoonnummer waarop je te bereiken bent

Dan kunnen mijn collega’s direct met je meekijken! Ik ben er voor je.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • May 7, 2026

Hoi ​@Demy van Odido ,

Het probleem alleen in de app nu.

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd mocht niet baten.app versie 9.6.1

Samsung a35 Android 16

Telefoonnummer in pb gestuurd.

Groetjes.

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • May 8, 2026

Hoi Sjaak, super! Bedankt voor het controleren. Ik heb dit meteen doorgezet naar mijn collega’s onder ticketnummer 82347209. Zij gaan dit onderzoeken en nemen binnen 2 weken contact met je op om de uitkomst te bespreken. Laat je me weten zodra het is opgelost?