Goedenavond,
bij het willen toevoegenvan mijn abonnement aan de Odidoapp geeft hij aan dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander account. Hoe karig verwijderd worden,zodat ik mijn nummer ka toevoegen?
Goedenavond,
bij het willen toevoegenvan mijn abonnement aan de Odidoapp geeft hij aan dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander account. Hoe karig verwijderd worden,zodat ik mijn nummer ka toevoegen?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hey Quinten, van harte welkom op de community. Goed dat je de Mijn Odido app gebruikt, altijd handig! Nu moet het natuurlijk wel werken en ik help je graag bij het verwijderen van het oude account. Gaat het om alleen een mobiel abonnement? Of heb je meerdere (mobiele) abonnementen of een Internet + TV abonnement? Mocht je meerdere abonnementen willen koppelen, let er dan alvast op dat alle abonnementen op exact dezelfde gegevens moeten staan.
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Reageer je daar op me? Dan mag ik je account inzien en dan heb je binnen no time je abonnement(en) in Mijn Odido gekoppeld! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.