Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen

• May 13, 2026
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Goedenavond,

bij het willen toevoegenvan mijn abonnement aan de Odidoapp geeft hij aan dat het abonnement al gekoppeld is aan een ander account. Hoe karig verwijderd worden,zodat ik mijn nummer ka toevoegen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hey Quinten, van harte welkom op de community. Goed dat je de Mijn Odido app gebruikt, altijd handig! Nu moet het natuurlijk wel werken en ik help je graag bij het verwijderen van het oude account. Gaat het om alleen een mobiel abonnement? Of heb je meerdere (mobiele) abonnementen of een Internet + TV abonnement? Mocht je meerdere abonnementen willen koppelen, let er dan alvast op dat alle abonnementen op exact dezelfde gegevens moeten staan. 

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Reageer je daar op me? Dan mag ik je account inzien en dan heb je binnen no time je abonnement(en) in Mijn Odido gekoppeld! 😊

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Quinten, van harte welkom op de community. Goed dat je de Mijn Odido app gebruikt, altijd handig! Nu moet het natuurlijk wel werken en ik help je graag bij het verwijderen van het oude account. Gaat het om alleen een mobiel abonnement? Of heb je meerdere (mobiele) abonnementen of een Internet + TV abonnement? Mocht je meerdere abonnementen willen koppelen, let er dan alvast op dat alle abonnementen op exact dezelfde gegevens moeten staan. 

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Reageer je daar op me? Dan mag ik je account inzien en dan heb je binnen no time je abonnement(en) in Mijn Odido gekoppeld! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Quinten, bedankt voor de gegevens via DM. Ik reageer hier, zodat er altijd een collega voor je klaarstaat om dit topic verder op te pakken.

Duidelijk! De 2 e-mailadressen lijken erg op elkaar, dus ik moest het dubbelchecken. Het Mijn Odido account met quintem***@hotmail.com heb ik zojuist verwijderd.

Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken met het e-mailadres quinten***@hotmail.com. Dan moet het ook meteen lukken om het abonnement te koppelen.

Laat je het me weten of het is gelukt?