Skip to main content
Beantwoord

'Er gaat iets mis' bij het koppelen van nieuw Unlimited abonnement

• May 29, 2026
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Ik heb gisteren 20 minuten aan de lijn gehangen met Odido en ben, na twee keer te zijn doorverbonden, helaas niets wijzer geworden. Vandaar dat ik het hier maar even probeer.

Ik heb afgelopen week een mobiel Odido Unlimited-abonnement afgesloten en daarbij gebruikgemaakt van nummerbehoud. Mijn nummer wordt op 3 augustus overgezet naar Odido.

Als ik inlog op mijn Odido-account, krijg ik de melding dat er een Unlimited-abonnement klaarstaat om te koppelen. Daarbij wordt het tijdelijke nummer van bovengenoemd abonnement getoond. Als ik op ‘Ja’ klik om te koppelen, verschijnt letterlijk de melding: ‘Er gaat iets mis’, met een rood kruis.

Ik kan me voorstellen dat je je abonnement pas aan je account kunt koppelen zodra het nummerbehoud is afgerond. Klopt dat inderdaad?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@LaatstePoging 

Het tijdelijke nummer is niet actief dus dat zou kunnen.

Tot 3 augustus kun je gewoon je huidige abonnement blijven gebruiken.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • May 29, 2026

Hallo ​@LaatstePoging 

Het tijdelijke nummer is niet actief dus dat zou kunnen.

Tot 3 augustus kun je gewoon je huidige abonnement blijven gebruiken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • June 1, 2026

Bijzonder dat iedereen maar moet weten dat je abonnement eerst actief moet zijn voordat je het kunt koppelen. Mijn algemene Odido kennis is blijkbaar nog niet op peil.

Ik begrijp niet waarom Odido geen check inbouwt of het abonnement actief is alvorens de melding te tonen of de klant het abonnement wilt koppelen. Of überhaupt betere/zinnige foutmeldingen kan laten zien dan 'Er gaat iets mis'.