Skip to main content

Misleiding in de winkel en wanprestatie: formele klacht en opzegging

• May 29, 2026
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Bij dezen dien ik een formele klacht in en zeg ik per direct mijn abonnement op. De reden hiervoor is dat ik onjuist ben geïnformeerd en misleid door een van uw winkelmedewerkers, en er vanuit uw kant geen enkele mogelijkheid is geboden om dit probleem op te lossen.

De volledige omschrijving van de situatie en het bewijsmateriaal in de vorm van screenshots heb ik in een apart bestand voorbereid. Aangezien dit contactformulier het niet toestaat om bijlagen toe te voegen, verzoek ik u vriendelijk mij per e-mail te laten weten naar welk adres ik de volledige documentatie kan sturen.

June 1, 2026

Hoi Marek, welkom op de community. Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in 1 van onze Odido Shops, dat had ik je graag willen besparen. Maar goed dat je onze community hebt gevonden. Ik kijk graag met je mee naar de situatie en wat ik voor je kan doen.

Om te beginnen: als je je abonnement wil opzeggen, dan kan ik je hier niet bij helpen. Hiervoor moet je dan contact opnemen met mijn collega's op 0800-7123. 

Ik heb nog geen idee welke onjuiste informatie je hebt ontvangen, hoe je bent misleid en wat er daarna allemaal is besproken. Dus ik vraag graag om meer duidelijkheid. Zou je zo duidelijk mogelijk je verhaal willen delen?

• Gaat het om een mobiel of Internet + TV abonnement?
  • Wat is er precies gebeurd?
  • In welke Odido Shop was dit en op welke datum/tijdstip?
  • Om welke (onjuiste) informatie gaat het?
  • Waardoor heb je precies het gevoel dat een medewerker je heeft misleid?
  • Op welke manier heb je daarna contact gehad om het te laten oplossen?
  • Wat had er moeten gebeuren?

Ik heb je ook alvast een privébericht gestuurd om je gegevens te checken. Reageer alleen in het privébericht met je persoonlijke gegevens, maar reageer ook zeker in dit topic op bovenstaande vragen. Dan help ik je graag verder!

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marek, welkom op de community. Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in 1 van onze Odido Shops, dat had ik je graag willen besparen. Maar goed dat je onze community hebt gevonden. Ik kijk graag met je mee naar de situatie en wat ik voor je kan doen.

Om te beginnen: als je je abonnement wil opzeggen, dan kan ik je hier niet bij helpen. Hiervoor moet je dan contact opnemen met mijn collega's op 0800-7123. 

Ik heb nog geen idee welke onjuiste informatie je hebt ontvangen, hoe je bent misleid en wat er daarna allemaal is besproken. Dus ik vraag graag om meer duidelijkheid. Zou je zo duidelijk mogelijk je verhaal willen delen?

• Gaat het om een mobiel of Internet + TV abonnement?
  • Wat is er precies gebeurd?
  • In welke Odido Shop was dit en op welke datum/tijdstip?
  • Om welke (onjuiste) informatie gaat het?
  • Waardoor heb je precies het gevoel dat een medewerker je heeft misleid?
  • Op welke manier heb je daarna contact gehad om het te laten oplossen?
  • Wat had er moeten gebeuren?

Ik heb je ook alvast een privébericht gestuurd om je gegevens te checken. Reageer alleen in het privébericht met je persoonlijke gegevens, maar reageer ook zeker in dit topic op bovenstaande vragen. Dan help ik je graag verder!