Skip to main content
Beantwoord

App mobiel werkt weer niet naar behoren

• April 24, 2026
  • 8 reacties
  • 114 Bekeken

• is een Master Poster

Sinds gisterenavond krijg ik ,als ik me inlog op de app voor mijn mobiel abbonement, dat het niet goed laadt en krijg ik mijn abonnement gegevens niet te zien en staat er dat er geen data is. Geen belminuten en mb's terwijl ik van beide onbeperkt heb. Dit is op 2 verschillende accounts. 

Als je bij de eerste foto kijk dan zie je dat alle data op 0 staat. Als ik op bijv op bellen/SMS klik dan krijg ik te zien dat het onbeperkt bellen heb maar dan staat eronder niet actief in het huidige land. Zie foto 

Zijn hier meer mensen die er last van hebben? Want zoals gewoonlijk is er weer niks bekend bij Odido. 

Het is nu toch niet zo dat ik als ik ga bellen straks ineens extra kosten heb omdat alles op 0 staat wat niet klopt.

Beste antwoord door BDD

Heb inmiddels contact met odido. Inderdaad probleem met de app. Zou vanmiddag weer moeten werken. 

Klopt heb net ook gebeld. De dame die ik sprak heeft ook odido en keek gelijk mee in haar app en zag hetzelfde dat alles op 0 staat. Dit heeft gelukkig geen gevolgen voor extra kosten. 

Ze gaat het gelijk doorzetten en wordt zo snel mogelijk opgelost

Alles doet het weer gelukkig

8 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • April 24, 2026

In welk land ben je nu? En als je gewoon in NL bent, kun je wel gewoon bellen? Zet je toestel eens een keer uit/aan.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • April 24, 2026

In welk land ben je nu? En als je gewoon in NL bent, kun je wel gewoon bellen? Zet je toestel eens een keer uit/aan.

Ben gewoon in Nederland. Heb alles al gedaan ,ook app opnieuw geïnstalleerd. Ja, kan wel bellen

Heb jij er ook last van? Gebruik jij de app ook? Kun jij wel je data zien en belminuten?

De app laadt ook heel traag op. Zal wel weer wat aan de hand zijn

• is een nieuwe Poster
  • April 24, 2026

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb sim only voor onbeperkt internet en kan geen data meer aanvullen als de daglimiet is bereikt. 20 gig en dan steeds aanvullen met 2 gig. Opnieuw downloaden helpt niet. Ik ga straks wel bellen met ofido.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • April 24, 2026

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb sim only voor onbeperkt internet en kan geen data meer aanvullen als de daglimiet is bereikt. 20 gig en dan steeds aanvullen met 2 gig. Opnieuw downloaden helpt niet. Ik ga straks wel bellen met ofido.

Ok, dan is het dus bij meerdere. Ik hoop niet dat bellen en internet nu ineens als extra kosten worden neergezet aangezien het op 0 staat

• is een nieuwe Poster
  • April 24, 2026

Heb inmiddels contact met odido. Inderdaad probleem met de app. Zou vanmiddag weer moeten werken. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • April 24, 2026

Klopt heb net ook gebeld. De dame die ik sprak heeft ook odido en keek gelijk mee in haar app en zag hetzelfde dat alles op 0 staat. Dit heeft gelukkig geen gevolgen voor extra kosten. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • Antwoord
  • April 24, 2026

Alles doet het weer gelukkig

• is een nieuwe Poster
  • April 24, 2026

Hier doet de app het ook weer