Skip to main content
Beantwoord

Inzage Persoonsgegevens: sms niet ontvangen

• April 8, 2026
  • 18 reacties
  • 193 Bekeken

Hi, ik heb een verzoek tot inzage persoonsgegevens aangevraagd en heb deze ontvangen. In de mail geeft Odido dit aan:

Goed nieuws: je verzoek tot een kopie is afgehandeld. De documenten zijn als bijlage(s) toegevoegd. 

Om te voorkomen dat andere mensen jouw gegevens kunnen inzien, krijg je een apart sms’je met een code waarmee je de document(en) kan openen.

Deze sms heb ik nooit ontvangen. Hoe kan ik deze wel krijgen om de gemailde pdf te openen?

Beste antwoord door outburst6677

Hallo ​@outburst6677, ontzettend fijn om te lezen dat je alles nu hebt ontvangen! Ik ben het met je eens dat dit eigenlijk versleuteld had moeten zijn. Ik ga je feedback daarom ook intern delen.

Heb je nog vragen? Laat het gerust weten, ik help je graag. Is het zo voor jou helemaal afgerond?

Ja het is zo afgerond. Thanks team!

18 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • April 8, 2026

Hoi ​@outburst6677 

Bel hiervoor morgen even de klantenservice. Op dit forum praat je met andere klanten. 

En mods mogen ook weer meedoen naar het schijnt.

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi! Goed nieuws! Het moderatieteam staat weer klaar om je te helpen. Houd er rekening mee dat dit net op een andere manier gaat dan je van ons gewend bent. Voor de verificatie stuur ik je een DM om je gegevens te verifiëren. Na een succesvolle verificatie, ga ik gelijk voor je aan de slag. Ik zal jouw vraag dan in het topic beantwoorden. Op die manier zorgen we ervoor dat de community weer vol oplossingen staat. Alvast bedankt voor je begrip en de genomen moeite!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • April 22, 2026

Hoi ​@Anouk van Odido , wanneer kan ik een reactie op mijn DM verwachten? Het is 12 dagen geleden

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • April 23, 2026

Goedemorgen ​@outburst6677, ik zit voor je klaar om je direct verder te helpen! Ter controle heb ik je nog wel een sms gestuurd met een verificatie code. Stuur je de code naar mij door via een privébericht? Dan help ik je verder!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • April 23, 2026

Goedemorgen ​@Demy van Odido, ik heb de verificatiecode naar je gestuurd. Hopelijk kan jij of iemand anders mij nu verder helpen bij mijn probleem

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • April 24, 2026

Hi ​@outburst6677, ik heb gelijk een verzoek voor je gedaan of de sms opnieuw naar je toe gestuurd kan worden, zodat jij deze bestanden kan openen. Zodra ik hier een update over heb, laat ik dit meteen aan je weten! 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • April 24, 2026

Hi ​@outburst6677, ik heb zojuist bevestiging ontvangen dat de sms opnieuw naar je toe gestuurd is! Wil je me laten weten of het is gelukt om de bestanden te openen? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • April 27, 2026

Hi ​@Nora van Odido 

Ik heb het ontvangen, maar het bestand bevat 1 pagina aan persoonsgegevens:

Notities Klantenservice :
Case: XXXXXXX– Datum: 12-03-2026
Subject: Access
Description : Verzoek inzicht persoonsgegevens
VOORNAAM ACHTERNAAM
persoonsgegevens@odido.nl

You don't often get email from voornaamachternaam@gmail.com. Learn why this is important

Hi Odido,
Graag wil ik inzicht in de opgeslagen persoonsgegevens.
Bij voorbaat dank,
VOORNAAM ACHTERNAAM

Ik kan mij niet voorstellen dat dit het enige aan persoonsgegevens is dat jullie van mij hebben. Kunnen jullie dit bevestigen/ontkrachten? Ik neem aan dat jullie ook mijn adres, bankrekeningnummer, nummer en vast meer hebben, aangezien ik lopende abonnementen heb.

Hoor graag!

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • April 29, 2026

Goedemorgen ​@outburst6677, natuurlijk wil je bij zo’n verzoek alle informatie ontvangen. Regelen we voor je! Daarom heeft mijn collega Anouk dit meteen voor je nagevraagd. Zij is vandaag vrij, dus ik neem het even over. Mijn collega’s geven aan dat je nog niet alle informatie hebt gekregen. Je kan daarom één dezer dagen nog een nieuwe e-mail ontvangen. Excuses voor het ongemak! Laat je me weten zodra je alles binnen hebt?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • April 29, 2026

Bedankt ​@Demy van Odido! Ik laat het weten

Geniet van de dag 🌞

• Auteur
  • is een Top Poster
  • May 13, 2026

Hoi ​@Demy van Odido tot op heden heb ik nog niks vernomen..

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Outburst, ik snap volkomen dat je alle gegevens wil inzien. De collega die ons hierbij helpt is inmiddels van het weekend aan het genieten, maar ik heb de vraag inmiddels opnieuw uitstaan. Ik verwacht maandag meer duidelijkheid te hebben en ik hoop dan een nieuwe e-mail met de volledige gegevens te kunnen laten versturen!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Outburst, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. De vraag staat inmiddels bij de juiste afdeling uit en ik verwacht dat de e-mail deze week opnieuw wordt gestuurd. We hebben ook een specifiekere datum gevraagd om aan je te kunnen laten weten. Zodra ik hier een reactie op heb, laat ik het je meteen weten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • May 19, 2026

Ha Marciano, ik heb een email gekregen met daarin - in de mailbody zelf - mijn persoonlijke gegevens. Dit keer niet in een versleuteld bestand. Dank voor de info, maar niet geheel blij met de manier van delen..

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • May 20, 2026

Hallo ​@outburst6677, ontzettend fijn om te lezen dat je alles nu hebt ontvangen! Ik ben het met je eens dat dit eigenlijk versleuteld had moeten zijn. Ik ga je feedback daarom ook intern delen.

Heb je nog vragen? Laat het gerust weten, ik help je graag. Is het zo voor jou helemaal afgerond?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • May 27, 2026

Ja het is zo afgerond. Thanks team!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je!