Skip to main content

Mijn Odido account verwijderen

• May 15, 2026
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Hoi wil mijn odido account verwijderen wij geen abbonoment is gekoppeld.

Per ongeluk aangemaakt. 

May 15, 2026

Hoi Abdel, van harte welkom op de community. Foutje kan gebeuren! Ik help je graag met het verwijderen van het lege Mijn Odido account. Heb je daarnaast wel een Mijn Odido account met abonnementen gekoppeld? Altijd handig om te hebben om alles over je abonnement in te zien. 

Ik heb je meteen een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Reageer je daar op me? Dan help ik je daarna graag verder! 😊

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Abdel, van harte welkom op de community. Foutje kan gebeuren! Ik help je graag met het verwijderen van het lege Mijn Odido account. Heb je daarnaast wel een Mijn Odido account met abonnementen gekoppeld? Altijd handig om te hebben om alles over je abonnement in te zien. 

Ik heb je meteen een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Reageer je daar op me? Dan help ik je daarna graag verder! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • May 15, 2026

Ja dat heb ik kunt de account van XXXX verwijderen.

Mod-edit: Plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Abdel, bedankt voor je DM. Ik heb het Mijn Odido account met dit e-mailadres verwijderd. Mocht je nog andere vragen of hulp nodig hebben, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar!