Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Ik heb in april mijn lopende contract voor Odido consument mobiel overgesloten naar Odido zakelijk. Einddatum overeenkomst consument is 24 juli. Ik heb al een vervangende Simkaart gekregen voor de overstap. Ik ben dan echter in het buitenland. Ik heb Odido zakelijk al gebeld en de overstapdatum laten verplaatsen. Maar ik zie / krijg geen enkele bevestiging van deze communicatie. In consument zie ik nog steeds dat ik kan verlengen. In Odido zakelijk zie ik niets. Ik moet bij de overstap bereikbaar blijven maar ben er nu niet gerust op.
Ik heb pas geleden een nieuw odido abonnement gekregen, maar het lukt niet om deze toe te voegen aan mijn odido account. Wanneer ik de app open staat er een melding “er staat een abonnement klaar voor je om toe te voegen”. Wanneer ik er op klik om die toe te voegen krijge ik een melding “er gaat iets niet goed” en kom dan niet verder.Toen ik dit abonnement kreeg kwam het met een telefoonnummer. Ik heb dit nummer laten veranderen naar het telefoonnummer dat ik al had. Maar de notificatie in de app die vraagt om het abonnement toe te voegen geeft nog steeds dat oude nummer aan en niet mijn eigen nummer. Ik weet niet of dit van belang is maar noem het toch voor de zekerheid.Is hier iets aan te doen?
Every time I try to link my subscription to my app it just says: “Er is een fout opgetredenEr is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw.”How do I fix this?
Kan mijn abbonement niet koppelen krijg steeds foutcode: er gaat iets niet goed
Hi,I have an eSIM from Odido for many months now, after migrating from another provider to Odido. I received the eSIM letter and I added the eSIM into my phone according to the instructions in the letter. All works nice.The problem is I have never been able to link it to my odido account, and I would like to have it linked. Everytime I try I get the message "Dit mobiele nummer kennen we niet.”Can someone please help me with this issue?Thank you.
Beste moderator,Helaas is het niet mogelijk om zelf het mailadres aan te passen binnen het community profiel.Kan dit door een moderator worden gedaan?Het nieuwe mailadres kan ik via PB doorgeven.Alvast bedankt.Groet,Dennis
Goedemorgen Ik probeer het telefoonnummer van mijn zoon te koppelen aan mijn bestaande account maar krijg een fout melding : dit mobiele nummer kennen wij niet " Kan iemand kijken wat er fout gaat. Mvg Peter
Ik heb 4 dagen terug een start slim mini abonnement met TCL smartwatch voor mijn kind afgesloten in de winkel van Odido. Ik wil dit abonnement koppelen aan mijn odido. Ik krijg wel een sms op de smartwatch voor verificatie maar odido keurt deze af.
Hi! Ik ben al jaren klant, maar het lukt mij niet om de Odido app te gebruiken. Het koppelen van mijn account geeft op een gegeven moment een foutmelding na het invullen van de ontvangen verificatiecode. Is er iemand die met mij mee kan kijken? Dank!
Geachte heer/mevrouw,Graag dien ik hierbij een klacht in over het feit dat ik al geruime tijd geen toegang heb tot mijn internetaccount sinds de overstap naar een mobiel abonnement.Ik ben inmiddels meerdere keren naar de Odido‑winkel geweest en heb ook telefonisch contact gehad met de klantenservice. Mijn accounts zijn meerdere keren verwijderd en opnieuw aangemaakt, en de voorletters zijn gelijkgezet, maar niets heeft het probleem opgelost. Er is al vele uren aan gewerkt, zonder resultaat.Ik verzoek u vriendelijk maar dringend om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en mij te informeren over de vervolgstappen.Met vriendelijke groet,Peter R
Ik probeer in te loggen op Mijn Odido Zakelijk, maar ik heb helaas geen toegang meer tot het zakelijke e-mailadres dat aan mijn account gekoppeld is. Hierdoor kan ik mijn wachtwoord niet zelf wijzigen of inloggen.Zouden jullie mijn huidige Mijn Odido account kunnen verwijderen of resetten? Dan kan ik daarna een nieuw account registreren met mijn nieuwe e-mailadres.Als jullie aanvullende gegevens nodig hebben om mijn identiteit te controleren, stuur mij dan gerust een privébericht.Alvast bedankt voor de hulp!Met vriendelijke groet,Magdalena
Wat is dit nu weer voor een onzin. Heb een vervangende sim in mijn handen die ik moet activeren. Zowel bij begeleidend schrijven, als op de website, als de chatbot wordt vermeld dat ik via de odido portaal de vervangende sim kan activeren maar er is NERGENS een optie te vinden om dit te doen. OOK niet bij Instellingen en dan de SIMkaart. Daar zie je de oude, kan je die blokkeren etc maar NERGENS een knopje nieuwe SIM activeren dus… HOE?
Niks is zo veranderlijk als de mens zeggen ze wel eens, toch ? Na wat perikelen bij andere providers waar ik niet verder op in zal gaan ga ik Odido toch weer een nieuwe kans geven, nadat ik vorig jaar niet echt tevreden was. Nu ben ik hoopvoller. En inmiddels heb ik ook ODF glasvezel aansluitpunt, of hoe dat heet, in mijn woning wat vorig jaar ook niet het geval was. Het probleem waar ik voor nu tegen aan loop is dat ik vandaag op de website een nieuwe account heb aangemaakt, en daar staat dat er 4 abonnementen zouden klaar staan, terwijl dat er op dit moment gewoon 1 is. Maar die kan ik niet toevoegen omdat ik de melding krijg dat dit nu niet mogelijk is en ik het later weer moet proberen. Of kan ik dat pas doen als het abonnement actief is ? Of nog overblijfselen van vorig jaar ? Ik zie ook nergens waar ik mijn postcode en huisnummer kan invullen, maar ik neem aan dat dit aangepast is na de gebeurtenissen van eerder dit jaar.
So my roommate and I split an internet subscription, but it is in her name. I would like to add the subscription to my account so I can track the internet usage myself and also my sim would get double data if i had an internet subscription linked. Is this possible somehow?
Ik zou graag een adreswijziging door willen geven via de Odido app maar blijf de melding krijgen dat er een lopende bestelling is. Ik heb mijn internetabonnement opgezegd en alle apparatuur is al retour en ontvangen door Odido. Kan “de lopende bestelling” afgesloten worden zodat ik voor mijn mobiele abonnement het adres kan wijzigen?
Goedemiddag,Mijn klantvoordeel is verdwenen na mijn verhuizing. Ik ben op 27 maart verhuist naar een nieuwe woning. Het overzetten van internet thuis ging niet vlekkeloos maar is uiteindelijk wel gelukt. Twee dagen geleden kreeg ik een SMS dat er is iets veranderd is in mijn klantvoordeel, conclusie: geen klantvoordeel meer omdat internet thuis wel op het nieuwe adres staat maar mijn mobiel abonnement niet. Ik heb gelijk gebeld, jullie collega had moeite om het adres te wijzigen dus hij heeft het mobiele abonnement uit mijn account gehaald en zou deze weer terug zetten met het nieuwe adres, na een dag is echter nog steeds geen mobiel abonnement te zien.Vandaag heb ik weer gebeld, deze collega heeft mij twee keer lang in de wacht gezet maar geen succes. Ze zou het gaan regelen en terugbellen. Tot op heden nog steeds geen mobiel abonnement te zien in mijn account en dus geen klantvoordeel. Ik begin nu toch wel erg gefrustreerd te worden, hoe moeilijk is het om een adres te wijzigen? Ik k
Hallo, Momenteel verblijf ik in Canada en ik wil graag via Mijn Odido mijn verbruik bekijken en mijn bundel beheren. Helaas lukt dit niet, omdat mijn account nog gekoppeld blijkt te zijn aan een oud telefoonnummer dat niet meer bestaat. Dit was het nummer van mijn inmiddels overleden zoon. Ik zou graag mijn eigen telefoonnummer aan mijn account willen koppelen en het oude, niet meer bestaande nummer laten verwijderen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit vanuit Canada kan regelen of wie mij hierbij kan helpen? Alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Geachte heer, mevrouw,Bij dezen dien ik een formele klacht in en zeg ik per direct mijn abonnement op. De reden hiervoor is dat ik onjuist ben geïnformeerd en misleid door een van uw winkelmedewerkers, en er vanuit uw kant geen enkele mogelijkheid is geboden om dit probleem op te lossen.De volledige omschrijving van de situatie en het bewijsmateriaal in de vorm van screenshots heb ik in een apart bestand voorbereid. Aangezien dit contactformulier het niet toestaat om bijlagen toe te voegen, verzoek ik u vriendelijk mij per e-mail te laten weten naar welk adres ik de volledige documentatie kan sturen.
Hi,Ik heb problemen met de activatie van mijn nieuwe abonnement. Zowel de eSIM als de fysieke simkaart van hetzelfde nummer geven “Geen service”.Inmiddels heb ik de eSIM volledig uit mijn telefoon verwijderd en test ik alleen nog met de fysieke simkaart. De simkaart wordt wel herkend door het toestel (ICCID zichtbaar bij instellingen), maar maakt geen verbinding met het netwerk.Daarnaast:mijn privé simkaart van odido werkt wel gewoon in hetzelfde toestel; netwerkinstellingen zijn al hersteld; telefoon is meerdere keren opnieuw opgestart; handmatige netwerkselectie geprobeerd; ook zonder andere eSIM-profielen getest.Het lijkt daarom niet aan het toestel of de instellingen te liggen, maar aan de activatie/provisioning van het abonnement of de simkoppeling.Zouden jullie dit technisch kunnen controleren of opnieuw kunnen provisionen/resetten?Alvast bedankt.
Ik heb gisteren 20 minuten aan de lijn gehangen met Odido en ben, na twee keer te zijn doorverbonden, helaas niets wijzer geworden. Vandaar dat ik het hier maar even probeer.Ik heb afgelopen week een mobiel Odido Unlimited-abonnement afgesloten en daarbij gebruikgemaakt van nummerbehoud. Mijn nummer wordt op 3 augustus overgezet naar Odido.Als ik inlog op mijn Odido-account, krijg ik de melding dat er een Unlimited-abonnement klaarstaat om te koppelen. Daarbij wordt het tijdelijke nummer van bovengenoemd abonnement getoond. Als ik op ‘Ja’ klik om te koppelen, verschijnt letterlijk de melding: ‘Er gaat iets mis’, met een rood kruis.Ik kan me voorstellen dat je je abonnement pas aan je account kunt koppelen zodra het nummerbehoud is afgerond. Klopt dat inderdaad?Alvast bedankt!
Hi, ik heb een verzoek tot inzage persoonsgegevens aangevraagd en heb deze ontvangen. In de mail geeft Odido dit aan:Goed nieuws: je verzoek tot een kopie is afgehandeld. De documenten zijn als bijlage(s) toegevoegd. Om te voorkomen dat andere mensen jouw gegevens kunnen inzien, krijg je een apart sms’je met een code waarmee je de document(en) kan openen.Deze sms heb ik nooit ontvangen. Hoe kan ik deze wel krijgen om de gemailde pdf te openen?
Hoi,Sinds vandaag ben ik klant bij Odido. Ik probeer een account bij MijnOdido aan te maken. Ik krijg een melding dat ik geen nieuw account aan kan maken, omdat er al een account is gekoppeld aan mijn e-mailadres. Maar de e-mail om het wachtwoord te resetten krijg ik niet binnen. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb me oude Odido nummer meegenomen naar me zakelijke Abbonement. Deze heeft dus ook een ander e-mailadres. Echter kan ik dit nummer niet koppelen met mijn nieuwe e-mailadres. Hij geeft aan al in gebruik te zijn echter zie ik niks meer hiervan op me oude e-mailadres. Hoe kan dit worden opgelost. Dat ik gewoon mijn nummer kan koppelen naar me zakelijke Abbonement.
Hi, Ik wil graag het odido/mijn odido account verwijderen met deze email die ik ook gebruik voor de community, ik had problemen met het koppelen met mijn samen unlimited account en had dus een nieuwe account gemaakt waarbij ik de samen unlimited abbonement heb gekoppeld en dat werkte wel. Dus nu heb ik 1 lege account over waar niks aan gekoppeld is, zou deze verwijderd kunnen worden?Met vriendelijke groet,
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.