Skip to main content
Beantwoord

Koppelen abonnement nog steeds niet mogelijk

• May 17, 2026
  • 8 reacties
  • 108 Bekeken

• is een nieuwe Poster

Geachte heer/mevrouw,

Graag dien ik hierbij een klacht in over het feit dat ik al geruime tijd geen toegang heb tot mijn internetaccount sinds de overstap naar een mobiel abonnement.

Ik ben inmiddels meerdere keren naar de Odido‑winkel geweest en heb ook telefonisch contact gehad met de klantenservice. Mijn accounts zijn meerdere keren verwijderd en opnieuw aangemaakt, en de voorletters zijn gelijkgezet, maar niets heeft het probleem opgelost. Er is al vele uren aan gewerkt, zonder resultaat.

Ik verzoek u vriendelijk maar dringend om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en mij te informeren over de vervolgstappen.

Met vriendelijke groet,

Peter R

Beste antwoord door Perav

Hoi Marciano,

Bedankt voor het nakijken. Hopelijk lukt het nu wel.

Mijn geboortedatum is [verwijderd door moderator]

De gegevens van het ene abonnement zou ook bij andere gebruikt moeten  worden. Dan voorkom je deze problemen want ik ben niet de enige 😐

Groet,

Peter

8 reacties

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi Perav, welkom op onze community! Sorry dat je nu pas antwoord van mij terugkrijgt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je topic is tussen wal en schip belandt, hierdoor kreeg ik hem niet eerder te zien. Wil je mij laten weten of je mijn hulp hierbij nog kunt gebruiken? Ik ga er direct verder mee aan de slag!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • June 6, 2026

Bedankt voor de reactie,

Het probleem is idd nog steeds niet opgelost,

Peter

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Peter, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik snap volkomen dat je je abonnementen wil koppelen in Mijn Odido om ze in te zien. Ik heb je meteen een DM gestuurd voor je gegevens. Reageer je daar op me? Dan zoek ik het graag voor je uit, zodat je snel weer een werkend Mijn Odido account hebt. 

Alvast voor mijn beeldvorming: heb je meerdere mobiele abonnementen of een mobiel abonnement en Internet + TV? Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Peter, bedankt voor je gegevens via DM! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie al waarom je je abonnement (internet) niet kan koppelen aan je Mijn Odido account met je mobiele abonnement. De geboortedatum komt niet overeen tussen de 2 abonnementen.

De dag en maand zijn omgewisseld. Bij mobiel is dit 11-08 en bij internet is dit 08-11. Welke van de 2 is correct? Dan ga ik voor je aan de slag om een verkeerde aan te passen. Dan moet het daarna lukken ze te koppelen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • June 10, 2026

Hoi Marciano,

Bedankt voor het nakijken. Hopelijk lukt het nu wel.

Mijn geboortedatum is [verwijderd door moderator]

De gegevens van het ene abonnement zou ook bij andere gebruikt moeten  worden. Dan voorkom je deze problemen want ik ben niet de enige 😐

Groet,

Peter

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Perav, geweldig, dankjewel. Ik heb de wijziging per direct voor je doorgevoerd in onze systemen. Ik zie dat nu alle abonnementen op de juiste geboortedatum staan. Zou je het koppelen nog eens voor mij willen proberen en laten weten of het nu wel gelukt is?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • June 12, 2026

Het is uiteindelijk gelukt!

Bedankt!

Peter

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Super dat het gelukt is,​@Perav. Dat lees ik graag terug. Ik wens je dan ook nog een mooie week toe en mocht je in de toekomst vragen hebben voor ons, dan zijn wij er voor je!