Skip to main content
Beantwoord

Na verwijderen van de authenticatie-app kan er niet meer ingelogd worden op het account

• July 16, 2026
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Ik heb de authenticatie-app al losgekoppeld van mijn account en sms-verificatie ingesteld. Nadat ik ben uitgelogd en de authenticatie-app heb verwijderd, wordt er bij het opnieuw inloggen nog steeds om de 6-cijferige dynamische pincode van de app gevraagd. Omdat de app is verwijderd, kan ik deze 6-cijferige dynamische pincode niet ontvangen. Kunt u mij alstublieft helpen om dit te wijzigen naar sms-verificatie?

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@S Song, het is zeker belangrijk dat jij toegang blijft houden tot jouw Mijn Odido account! Normaal gesproken horen de instellingen direct aangepast te worden, nadat jij de verificatie manier aanpast. Ik wil dan ook met alle liefde met je meekijken om je hiermee verder te helpen. 

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd via ons Moderator account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je privébericht graag tegemoet!

6 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • July 17, 2026

Hi ​@S Song, het is zeker belangrijk dat jij toegang blijft houden tot jouw Mijn Odido account! Normaal gesproken horen de instellingen direct aangepast te worden, nadat jij de verificatie manier aanpast. Ik wil dan ook met alle liefde met je meekijken om je hiermee verder te helpen. 

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd via ons Moderator account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je privébericht graag tegemoet!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 20, 2026

Goedemiddag, mijn excuses voor het late antwoord. Ik heb uw bericht al via de chat beantwoord.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@S Song, dankjewel! Zie mijn reactie!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 21, 2026

Dankjewel, ik heb je via een privébericht geantwoord.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • July 22, 2026

Hi ​@S Song, ik heb je een verificatiecode per e-mail gestuurd. Wil je de code hier met mij delen in het topic? Zo kan ik of een van de andere moderators je verder helpen!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 22, 2026

verificatiecode: 8834674

Goedemiddag, dit is de verificatiecode die ik per e-mail heb ontvangen.