Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido koppelen na afsluiten nieuw contract

• July 24, 2026
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Ik had voor 13-07 volgende contracten en zag deze allemaal in mijn Odido. 
mobiel: 06-******95, mobiel: 06-******71, mobiel: 06-******68 en thuis internet en tv. 
Op 13-07 is het contract eindigend op 95 omgezet naar een unlimited via een nummer migratie. 
Vanaf dat moment kon ik in eerste instantie dit contract niet zien in de app. 
ik zag wel het oude contract met de melding beëindigd. 
Bij het toevoegen steeds de melding dat er afwijkende gegevens waren. 
Diverse malen al contact gehad waarbij men veel heeft gecontroleerd - waaronder de gegevens en men zaken heeft gereset e.d. gevolg is nu dat ik wel het nieuwe contract zie maar al de rest niet meer kan toevoegen, met weer de melding dat er gegevens verschillen zijn  

er is ook al een case aangemaakt en daar kwam de melding op terug dat die gesloten was omdat het probleem was opgelost - wat het niet was. Case# 1000/83205709  

Vandaag weer gebeld, weer naar gekeken, nu is er een bericht gestuurd naar de medewerker omdat men de case niet  kan openen. Ben alleen bang dat dit nu niet direct wordt opgepakt omdat die medewerker wellicht met vakantie is (last seen in teams > 20uur).

help, hoe moeilijk kan het zijn  

ps: als ik manueel bv thuis toevoeg, krijg ik 2 mails met een code, waarvan de eerste code onjuist is en bij de tweede code een melding komt over de ongelijke gegevens. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Wolfman, superleuk dat je met meerdere abonnementen bij ons bent! Nadat je een nieuw abonnement had zal er inderdaad een oud account gekoppeld blijven staan, die nog verwijderd moet worden. Ik zie inderdaad dat deze case als opgelost staat en dat er een notitie is achtergelaten dat het nog niet is opgelost. Vaak moet er een nieuwe case aangemaakt worden. Ik kijk graag eerst zelf met je mee om te kijken of ik het voor je kan oplossen en anders zet ik het graag voor je door. Ik heb je via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan doen we nog 1 laatste check en dan ga ik voor je aan de slag! 

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Wolfman, superleuk dat je met meerdere abonnementen bij ons bent! Nadat je een nieuw abonnement had zal er inderdaad een oud account gekoppeld blijven staan, die nog verwijderd moet worden. Ik zie inderdaad dat deze case als opgelost staat en dat er een notitie is achtergelaten dat het nog niet is opgelost. Vaak moet er een nieuwe case aangemaakt worden. Ik kijk graag eerst zelf met je mee om te kijken of ik het voor je kan oplossen en anders zet ik het graag voor je door. Ik heb je via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan doen we nog 1 laatste check en dan ga ik voor je aan de slag!