Hi ik probeer mijn rekeningnummer via de app te wijzigen. Dit lukt niet, ik krijg de melding dat naam en rekeningnummer niet overeenkomen.
Rekeningnummer wijzigen lukt niet
Beste antwoord door Chida85
Goedemorgen Chida, wel zo fijn natuurlijk dat je facturen van het juiste bankrekeningnummer worden afgeschreven! Het klopt inderdaad dat dit via Mijn Odido alleen kan wanneer het rekeningnummer op jouw naam staat. Geen zorgen, ik kan dit wel direct voor je regelen.
Voor de verificatie stuur ik je een DM om je gegevens te verifiëren via ons moderatoraccount. Na een succesvolle verificatie ga ik gelijk voor je aan de slag. Ik zal je vraag daarna in het topic beantwoorden. Op die manier zorgen we ervoor dat de community weer vol oplossingen staat.
Alvast bedankt voor je begrip en de genomen moeite!
Hey Demy, zoals ook besproken in privebericht: het is opgelost en topic kan gesloten worden. Het rekeningnummer wat ik wilde koppelen was een nieuw rekeningnummer, ik vermoed zelf dat dit nog niet verder verwerkt was door de bank. De wijziging is uiteindelijk wel via de app gelukt. (had blijkbaar ff 24 uur geduld nodig) Nogmaals thanks voor je moeite!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.