Goedemorgen
Ik probeer het telefoonnummer van mijn zoon te koppelen aan mijn bestaande account maar krijg een fout melding : dit mobiele nummer kennen wij niet "
Kan iemand kijken wat er fout gaat.
Mvg Peter
Goedemorgen
Ik probeer het telefoonnummer van mijn zoon te koppelen aan mijn bestaande account maar krijg een fout melding : dit mobiele nummer kennen wij niet "
Kan iemand kijken wat er fout gaat.
Mvg Peter
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Gebruiker, superleuk dat je zoon nu ook met zijn abonnement bij ons zit! En altijd handig om alle abonnementen in Mijn Odido te koppelen. Staat het abonnement van je zoon op jouw naam? Om de abonnementen te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen. Aangezien het nummer eerst van T-Mobile was, gok ik dat het oude abonnement en/of Mijn Odido account nog in de weg staat. Als dit het geval is kan ik deze gemakkelijk loskoppelen en verwijderen. Voor het geval er iets anders aan de hand is: probeer je dit via de Mijn Odido website of via de app? Ik heb je meteen een DM gestuurd voor de gegevens. Reageer je daar op me? Dan doe ik nog 1 laatste check voordat ik in het account mag kijken. Daarna hebben jullie zijn abonnement binnen no time in Mijn Odido gekoppeld! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.