Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn abonnement niet aan Mijn Odido account toevoegen

• July 6, 2026
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Ik heb pas geleden een nieuw odido abonnement gekregen, maar het lukt niet om deze toe te voegen aan mijn odido account. Wanneer ik de app open staat er een melding “er staat een abonnement klaar voor je om toe te voegen”. Wanneer ik er op klik om die toe te voegen krijge ik een melding “er gaat iets niet goed” en kom dan niet verder.

Toen ik dit abonnement kreeg kwam het met een telefoonnummer. Ik heb dit nummer laten veranderen naar het telefoonnummer dat ik al had. Maar de notificatie in de app die vraagt om het abonnement toe te voegen geeft nog steeds dat oude nummer aan en niet mijn eigen nummer. Ik weet niet of dit van belang is maar noem het toch voor de zekerheid.

Is hier iets aan te doen?

Beste antwoord door RobinCW21

Bedankt voor je gegevens via je privébericht. Ik zie dat er nog een oud abonnement en Mijn Odido account aan dit nummer gekoppeld stonden. Deze heb ik meteen losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Het is inderdaad gelukt om het abonnement nu te koppelen aan mijn account. Bedankt!

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Robin, superleuk dat je voor ons hebt gekozen en welkom bij Odido! Goed dat je Mijn Odido wil gebruiken, altijd handig. Moet het natuurlijk wel werken. Is je abonnement al van start gegaan of heb je een activatiedatum in de toekomst?

Ik heb je meteen een privébericht gestuurd voor je gegevens. Reageer je daar op me? Dan doe ik nog 1 check en dan heb je binnen no time je abonnement in Mijn Odido gekoppeld! 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Bedankt voor je gegevens via je privébericht. Ik zie dat er nog een oud abonnement en Mijn Odido account aan dit nummer gekoppeld stonden. Deze heb ik meteen losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • July 7, 2026

Het is inderdaad gelukt om het abonnement nu te koppelen aan mijn account. Bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super om te horen Robin. Graag gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling! 👌🏻