Niks is zo veranderlijk als de mens zeggen ze wel eens, toch ? Na wat perikelen bij andere providers waar ik niet verder op in zal gaan ga ik Odido toch weer een nieuwe kans geven, nadat ik vorig jaar niet echt tevreden was. Nu ben ik hoopvoller. En inmiddels heb ik ook ODF glasvezel aansluitpunt, of hoe dat heet, in mijn woning wat vorig jaar ook niet het geval was.
Het probleem waar ik voor nu tegen aan loop is dat ik vandaag op de website een nieuwe account heb aangemaakt, en daar staat dat er 4 abonnementen zouden klaar staan, terwijl dat er op dit moment gewoon 1 is. Maar die kan ik niet toevoegen omdat ik de melding krijg dat dit nu niet mogelijk is en ik het later weer moet proberen.
Of kan ik dat pas doen als het abonnement actief is ? Of nog overblijfselen van vorig jaar ? Ik zie ook nergens waar ik mijn postcode en huisnummer kan invullen, maar ik neem aan dat dit aangepast is na de gebeurtenissen van eerder dit jaar.
Beantwoord
Kan geen nieuwe abonnement toevoegen
Beste antwoord door MiVo
Goedemorgen MiVo, helemaal goed. Ik heb 'm zojuist verwijderd. 8 juni moet het helemaal goedkomen, maar mocht je toch hulp nodig hebben, dan weet je me te vinden. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!
Ik wil even laten weten dat alles nu goed is gegaan. Vanmorgen is mobiele nummer overgezet en alles staat nu goed in Mijn Odido account. Inmiddels staat ook internet glasvezel in oplevering, daar stap ik op 7 juli over, afspraak met Guidon monteur is ook al gemaakt. Ik denk dat dit topic dan nu gesloten kan worden, aangezien het nu goed is gegaan met Mijn Odido account.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.