Ik heb in april mijn lopende contract voor Odido consument mobiel overgesloten naar Odido zakelijk. Einddatum overeenkomst consument is 24 juli. Ik heb al een vervangende Simkaart gekregen voor de overstap. Ik ben dan echter in het buitenland. Ik heb Odido zakelijk al gebeld en de overstapdatum laten verplaatsen. Maar ik zie / krijg geen enkele bevestiging van deze communicatie. In consument zie ik nog steeds dat ik kan verlengen. In Odido zakelijk zie ik niets. Ik moet bij de overstap bereikbaar blijven maar ben er nu niet gerust op.
Overstap Odido mobiel Consument naar Zakelijk
Beste antwoord door v1sser
Geen dank! Ik snap volkomen dat je met een gerust hart op vakantie wil en dat alles straks goed gaat met nummerbehoud. Goed dat je nogmaals contact met ons opneemt, omdat je geen bevestiging hebt ontvangen. Ik heb het meteen voor je in orde gemaakt én een bevestiging per mail gestuurd naar j***r@t***l.nl.
We sturen je 1 dag van tevoren nog een sms’je als herinnering. Houd op de dag van de omzetting je nieuwe Odido simkaart bij je. Zodra je mobiele nummer is overgezet, ontvang je per sms een bevestiging.
- Na de omzetting werkt je oude simkaart niet meer. Haal daarom uiterlijk de dag van tevoren alle informatie die je wilt houden (bijvoorbeeld contactgegevens) van de simkaart af.
- Kan je na de omzetting niet bellen? Zet dan je telefoon even uit en weer aan.
Deze informatie lees je ook terug in de bevestigingsmail. Laat je het me weten of je 'm nu wel hebt ontvangen? 😊
Mail ontvangen en blij dat het nu geregeld is. Dank voor je hulp, deze wordt op prijs gesteld :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.