Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn abonnement niet koppelen

• June 29, 2026
  • 7 reacties
  • 107 Bekeken

Kan mijn abbonement niet koppelen

krijg steeds foutcode:

er gaat iets niet goed

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Rowan, goed om te zien dat je je abonnement wil koppelen in Mijn Odido. Altijd handig. Maar nu moet het natuurlijk wel werken. Heb je iets meer informatie voor me:

• Gaat het om een mobiel abonnement of om Internet + TV?
  • Probeer je je abonnement te koppelen aan een Mijn Odido account waar ook al een ander abonnement aan gekoppeld staat?

Het kan zijn dat je account nog gekoppeld staat aan een oud abonnement. Als je meerdere abonnementen wil koppelen, kan het zijn dat ze niet op exact dezelfde (adres)gegevens staan. Ik heb je zojuist een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement gekoppeld! 😊

7 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rowan, goed om te zien dat je je abonnement wil koppelen in Mijn Odido. Altijd handig. Maar nu moet het natuurlijk wel werken. Heb je iets meer informatie voor me:

• Gaat het om een mobiel abonnement of om Internet + TV?
  • Probeer je je abonnement te koppelen aan een Mijn Odido account waar ook al een ander abonnement aan gekoppeld staat?

Het kan zijn dat je account nog gekoppeld staat aan een oud abonnement. Als je meerdere abonnementen wil koppelen, kan het zijn dat ze niet op exact dezelfde (adres)gegevens staan. Ik heb je zojuist een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement gekoppeld! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • June 30, 2026

Het is een mobiel abonnement.

Zie screenshots.

[Persoonlijke gegevens in screenshot verwijderd door moderator] 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rowan, bedankt voor je screenshots! Ik heb zojuist op je privébericht gereageerd, omdat ik nog niet alle gegevens heb. Reageer je daar weer op me?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 2, 2026

Dit is je verificatiecode: 564132

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Rowanrr, dankjewel hiervoor. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zag dat er nog een oud abonnement aan gekoppeld stond. Hierdoor kreeg jij deze foutmelding. Ik heb dan ook een reset gedaan op jouw Mijn Odido account. Je kan een nieuw account aanmaken via onze website. Als je dat gedaan hebt, dan zou je je abonnement moeten kunnen koppelen. Laat je mij weten of het gelukt is?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • July 3, 2026

Hallo, Het werkt nog steeds niet zie screenshots.

[Persoonlijke gegevens in screenshot verwijderd door moderator] 

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • July 6, 2026

Goedemiddag Rowan!

Natuurlijk wil je je abonnement kunnen inzien. Ik heb meegekeken met de webversie en zie dat je nummer goed gekoppeld staat. Zou je de app een keer willen verwijderen en opnieuw willen downloaden, en mij laten weten of je dan wel alle informatie ziet?

Ik heb trouwens de eerder geplaatste screenshots verwijderd, omdat je telefoonnummer daarop zichtbaar was.

Laat je mij weten of het zo is gelukt?