Ik heb 4 dagen terug een start slim mini abonnement met TCL smartwatch voor mijn kind afgesloten in de winkel van Odido. Ik wil dit abonnement koppelen aan mijn odido. Ik krijg wel een sms op de smartwatch voor verificatie maar odido keurt deze af.
start slim mini koppelen
Beste antwoord door Manouk van Odido
Hi
Ik snap ook dat je hier inzicht in wilt hebben. Bij het koppelen van meerdere abonnementen onder één account moeten de gegevens wel identiek zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseer ik je om een tweede account aan te maken. Dan heb je alsnog het overzicht en kan je schakelen tussen de verschillende abonnementen. Dat kan je via deze link doen.
Staan de verschillende abonnementen wel op jouw eigen naam en zijn de gegevens identiek? Dan kijk ik graag met je mee waar het misgaat en lossen we dit samen op. Ik heb je hiervoor een privébericht gestuurd, hier zullen we dan samen een verificatie doen. Als dit rond is, zal ik of één van mijn collega's je verder helpen in dit topic!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.