Skip to main content
Beantwoord

Kantvoordeel verdwenen na verhuizing

• June 2, 2026
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Goedemiddag,

Mijn klantvoordeel is verdwenen na mijn verhuizing. Ik ben op 27 maart verhuist naar een nieuwe woning. Het overzetten van internet thuis ging niet vlekkeloos maar is uiteindelijk wel gelukt. 

Twee dagen geleden kreeg ik een SMS dat er is iets veranderd is in mijn klantvoordeel, conclusie: geen klantvoordeel meer omdat internet thuis wel op het nieuwe adres staat maar mijn mobiel abonnement niet. Ik heb gelijk gebeld, jullie collega had moeite om het adres te wijzigen dus hij heeft het mobiele abonnement uit mijn account gehaald en zou deze weer terug zetten met het nieuwe adres, na een dag is echter nog steeds geen mobiel abonnement te zien.

Vandaag heb ik weer gebeld, deze collega heeft mij twee keer lang in de wacht gezet maar geen succes. Ze zou het gaan regelen en terugbellen. Tot op heden nog steeds geen mobiel abonnement te zien in mijn account en dus geen klantvoordeel. Ik begin nu toch wel erg gefrustreerd te worden, hoe moeilijk is het om een adres te wijzigen? Ik kan dat blijkbaar zelf niet doen. Als ik inlog in mijn account dan zie ik hier het verkeerde adres staan.

Verkeerd adres

Klik ik hier op verder dan kom ik op een pagina uit om mijn verhuizing door te geven, dat heb ik maanden geleden al gedaan… Op deze pagina staat overigens wel het correcte adres.

Correct adres

Ik plaats radeloos maar hier een bericht, in de hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Jelmer, leuk dat je zowel Internet + TV als mobiel bij ons hebt! Ik snap volkomen dat je gebruik wil blijven maken van Klantvoordeel. En dat komt helemaal goed. Staan beide abonnementen nu weer gekoppeld in Mijn Odido? Dan kan je je adres voor je mobiele abonnement inderdaad niet wijzigen. Wil je het volgende doen:

Ga naar deze pagina in Mijn Odido om het internetabonnement loskoppelen door op Beheer > Abonnement ontkoppelen te klikken. Daarna zou het moeten lukken om je adres (bij je mobiele abonnement) te wijzigen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Zo niet, dan kijk ik graag met je mee!

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jelmer, leuk dat je zowel Internet + TV als mobiel bij ons hebt! Ik snap volkomen dat je gebruik wil blijven maken van Klantvoordeel. En dat komt helemaal goed. Staan beide abonnementen nu weer gekoppeld in Mijn Odido? Dan kan je je adres voor je mobiele abonnement inderdaad niet wijzigen. Wil je het volgende doen:

Ga naar deze pagina in Mijn Odido om het internetabonnement loskoppelen door op Beheer > Abonnement ontkoppelen te klikken. Daarna zou het moeten lukken om je adres (bij je mobiele abonnement) te wijzigen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Zo niet, dan kijk ik graag met je mee!