Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing doorgeven lukt niet

• May 27, 2026
  • 8 reacties
  • 117 Bekeken

Ik zou graag een adreswijziging door willen geven via de Odido app maar blijf de melding krijgen dat er een lopende bestelling is. 
Ik heb mijn internetabonnement opgezegd en alle apparatuur is al retour en ontvangen door Odido. 
Kan “de lopende bestelling” afgesloten worden zodat ik voor mijn mobiele abonnement het adres kan wijzigen? 

Beste antwoord door BlommieB

Hoi Blommie, bedankt voor je DM. Ik mis alleen nog enkele gegevens, hier heb ik je ook een DM voor je gestuurd. Ik kijk wel alvast graag verder. Dit klinkt als hetzelfde probleem als een andere klant die ik laatst had:

Wil je het volgende proberen:

Wil je via deze pagina in Mijn Odido het internetabonnement loskoppelen door op Beheer > Abonnement ontkoppelen te klikken? Daarna zou het moeten lukken om je adres te wijzigen. Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, dan zie ik je DM graag tegemoet en dan kijk ik met je mee!

Hi ​@Marciano van Odido,

Ik heb je een DM gestuurd met de gegevens. Inmiddels zie ik dat het internetabonnement er niet meer bij staat en dat het is losgekoppeld. Ik kan nu mijn adresgegevens aanpassen. Bedankt voor je hulp!!

8 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@BlommieB, ik ben er voor je en zorg er graag voor dat je jouw adres in Mijn Odido kan wijzigen! Dat is wel zo handig na een verhuizing. Welke lopende bestelling loopt er, weet jij daarvan? Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je privébericht graag tegemoet! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • May 28, 2026

Hi ​@Cheyenne van Odido ik je privébericht beantwoord. 

Ik heb geen lopende bestelling meer. 
10-12-2025 mijn internetthuis abonnement opgezegd. Alles teruggestuurd naar Odido volgens jullie instructies. Op 19-01-2026 een mail gekregen dat jullie alles goed ontvangen hadden. 
Daarmee was het klaar. 
Alleen kan ik sindsdien niet meer mijn adres aanpassen omdat steeds de melding komt dat ik een lopende bestelling heb. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • May 29, 2026

Hi ​@Cheyenne van Odido 

Ik heb de gevraagde actie gedaan. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Blommie, goed om te zien dat je je adres up to date houdt. Op dit moment is Cheyenne afwezig. Stuur je de gegevens die je haar via een DM hebt gestuurd via een DM naar mij? Dan neem ik het graag van haar over!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • June 1, 2026

​@Marciano van Odido ik heb je een DM gestuurd.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Blommie, bedankt voor je DM. Ik mis alleen nog enkele gegevens, hier heb ik je ook een DM voor je gestuurd. Ik kijk wel alvast graag verder. Dit klinkt als hetzelfde probleem als een andere klant die ik laatst had:

Wil je via deze pagina in Mijn Odido het internetabonnement loskoppelen door op Beheer > Abonnement ontkoppelen te klikken? Daarna zou het moeten lukken om je adres te wijzigen. Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, dan zie ik je DM graag tegemoet en dan kijk ik met je mee!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • June 3, 2026

Hi ​@Marciano van Odido,

Ik heb je een DM gestuurd met de gegevens. Inmiddels zie ik dat het internetabonnement er niet meer bij staat en dat het is losgekoppeld. Ik kan nu mijn adresgegevens aanpassen. Bedankt voor je hulp!!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Blommie, superfijn dat 'ie is losgekoppeld en dat je je adres hebt kunnen aanpassen. Graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je! 😊