Ik zou graag een adreswijziging door willen geven via de Odido app maar blijf de melding krijgen dat er een lopende bestelling is.
Ik heb mijn internetabonnement opgezegd en alle apparatuur is al retour en ontvangen door Odido.
Kan “de lopende bestelling” afgesloten worden zodat ik voor mijn mobiele abonnement het adres kan wijzigen?
Verhuizing doorgeven lukt niet
Beste antwoord door BlommieB
Hoi Blommie, bedankt voor je DM. Ik mis alleen nog enkele gegevens, hier heb ik je ook een DM voor je gestuurd. Ik kijk wel alvast graag verder. Dit klinkt als hetzelfde probleem als een andere klant die ik laatst had:
Wil je het volgende proberen:
Wil je via deze pagina in Mijn Odido het internetabonnement loskoppelen door op Beheer > Abonnement ontkoppelen te klikken? Daarna zou het moeten lukken om je adres te wijzigen. Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, dan zie ik je DM graag tegemoet en dan kijk ik met je mee!
Hi
Ik heb je een DM gestuurd met de gegevens. Inmiddels zie ik dat het internetabonnement er niet meer bij staat en dat het is losgekoppeld. Ik kan nu mijn adresgegevens aanpassen. Bedankt voor je hulp!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.