Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Bekend probleem zo te lezen, probeer mijn mobiel te koppelen bij abbonement tv-internet maar lukt niet
Old phone no longer usable and cannot use the authentication app on my new phone for codes, even though I have the same phone number. How to resolve?
Hi,I can login through my Odido app for iOS. However the screen can not show any my subscription/ usage data in the dashboard. Instead, I see a white blank screen. It has started to happen for one monthThanks
Afgelopen juli heb ik mijn abonnement verlengd. Sindsdien heb ik problemen met inloggen. Ik kon niet meer via de app inloggen, maar via de website nog wel. In de app stond mijn account niet meer gekoppeld. Hiervoor heb ik diverse keren contact gehad met de klantenservice en ben ik in de winkel langsgeweest. Uiteindelijk is het niet opgelost, maar omdat ik via de website nog wel in kon loggen heb ik het er maar even bij laten zitten.Nu wou ik een aanpassing in mijn gegevens aanbrengen, dus wou weer inloggen in mijn account. Helaas is dat nu helemaal niet meer mogelijk. Ik kon mijn wachtwoord opnieuw opvragen via mijn mobiele nummer of mijn emailadres. Ik heb beide opties geprobeerd, maar op allebei kwam er geen reactie, ook niet in de spam. Hierna heb ik telefonisch contact opgenomen, en werd mij geadviseerd om een nieuw account aan te maken met hetzelfde e-mail adres, maar dan met “+1” voor @. Dit heb ik gedaan, en ik kan hiermee inloggen. Alleen kan ik dan wederom mijn account niet ko
Log in gegevens van account my odido weet ik niet meer maar krijg ook niet de mail om mijn password opnieuw in te stellen. Hoe kan ik dit oplossen?
Kan nog steeds niet inloggen op geen enkele manier jullie al 3 keer aan de lijn gehad maar nopes.Ook onvag ik geen nieuwe inlog ook niet via de mobiel dus kan niks wilde een nieuwe mobiel bestellen maar door dat niks werkt lukt er ook niks.Snap alleen niet waarom dit zolang duurt
Ik kan niet meer inloggen in mijn odido.App al opnieuw geïnstalleerd, diverse keren verzocht een mail te ontvangen, maar ook dit gaat mis.
Enige tijd geleden zijn wij verhuisd. Doordat er overlap was in de adressen hebben we een abonnement (internet +tv) laten toevoegen voor ons nieuwe adres. De gegevens van dit adres kan ik echter niet inzien want ik kan het niet openen in Mijn Odido; Het kan niet gekoppeld worden aan het bestaande account waar ook mijn mobiel abonnement aan hangt en kan ook niet 'alleen' geopend worden want het emailadres is al bekend. Inmiddels is het internet +tv abonnement op het oude adres beëindigd maar nog steeds kan ik het abonnement op het nieuwe adres niet koppelen (de foutmelding verschijnt dat het niet mogelijk is dit mobiele nummer te koppelen). Ik heb al verschillende keren contact opgenomen via de chat en telefonisch, met lange wachttijden, doorverbinden en toezegging dat het opgelost is maar nog steeds kan ik dit internet +tv abonnement niet inzien of beheren. Hoe kan dit worden opgelost?
Ik kan mijn abbonoment en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abbonoment af te sluiten of een nieuwe te koppelen. Als ik dat probeer wordt er aangegeven dat er al een gekoppeld is. Hoe los ik dit opBvd ron
Hallo Fijn dit weer heb alles aan gepast nieuw mail adres en de app heeft 1 dag gewerkt. Als ik inlog op de app of via Google krijg ik weer alleen tezien nieuw abonnement of abonnement koppelen er zijn alm3 abonnementen gekoppeld.Dus kan weer niks zien geen factuur helemaal niks wil een andere mobiel erbij maar dat gaat niet. Wanneer gaat dit nu op gelost worden ben nu al 3 weken bezig hier en met bellen we gaan het regelen maar er gebeurd niks.
Goededag,Voorheen zag ik in de app bij klantvoordeel altijd het thuis abbonement staan met daarbij de extra's/kortingen, mijn mobiel abbonement met de daarbij horende extra's/kortingen en het mobiel abbonement van mijn partner met de daarbij horende extra's/kortingen.Nu zie ik geen overzicht meer van alles en het mobiel abbonement van mijn partner staat nergens meer. Waarom kan ik dit niet meer zien?
Goeiedag,ik woon al een aantal maanden in buitenland en zowel in nederland tot mijn verbazing probeerde ik vandaag een sms te ontvangen maar bleek dat ik het niet kon ontvangen daarbij heb ik telefonish contact opgenomen nu blijkt dat ik ook niet in Mijn odido kan inloggen in verband met 2 staps verificatie. Ik zou graag die willen ontvangen per email inplaats van sms. Omdat ik het niet per sms ontvang maar wel toegang heb van de mail.
Hi,I have to reset my account password and every time I enter my email address I get a message telling me to wait 15 minutes before I receive an email. But nothing was received in cluding the spam folder. I make sure I double checked my email and nothing seems to work.Can someone please help?
I have odido mobile, recently started with odido internet, but can't add the second subscription (internet) through app or website. The funny thing is, klantvoordeel is working, but subscription not , it's type "wrong address ", but address is correct. Please help
Ik ben van T-Mobile internet en TV naar Odido overgegaan. Ik wil graag mijn abonnement koppelen naar Odido. Dit lukt niet omdat bevestigingscode naar mijn oude emailadres (..@versatel) wordt gestuurd. Deze is al jaren niet meer actueel. Hierdoor kan ik geen bevestiging code invullen. Kan iemand dit aanpassen? Juiste mailadres staat nu wel in mijn Odido account.
Ik heb dit probleem hier al vaker voorbij zien komen, de klantenservice kon mij telefonisch niet goed helpen, dus probeer ik het hier nogmaals. Zoals velen, kan ik mijn abonnement niet toevoegen aan mijn account en krijg daarbij de foutmelding: “te veel records gevonden”. Beetje raar, heb maar twee abonnementen op deze bankrekening staan, maar goed. Kan een Odido werknemer even reageren voor de vervolgstappen?Bij voorbaat dank,
Beste moderators,Ik ben onlangs verhuist en heb bij Odido een thuis internet abbonoment afgesloten.Eerder had ik al een mobiel internet abbonoment en die mis ik in mijn account.In deze community zie ik het vaker voorkomen dat je na een wijziging abbonomenten niet kan koppelen.Bijvoorbeeld onderstaand:Is er iemand die mij kan helpen het oude account te verwijderen?Met vriendelijke groeten,Jelmer.
Hallo,kan ineens niet meer inloggen in mijn odido app.via de browser lukte het al niet sinds eergisteren en nu ook niet meer in de app!wat gaat hier fout?[Screenshot verwijderd. Je e-mailadres stond openbaar!]
I recently cancelled my number and subscription because I am moving abroad. So, when I want to log in to my account to see my invoices, it asks for a verification code sent to my old number, to which I no longer have access to. Does anyone know what to do in a situation like this to be able to log in again, thanks!
Mijn e-sim kan ik niet activeren. Omdat ik mijn fysieke simkaart niet meer heb, kan ik nu ook niet bellen voor telefonisch hulp. Ik moet met spoed bereikbaar zijn, de Odido shops zijn gesloten.
Ik wil in mijn account de mobiele telefoon van mijn vrouw koppelen, Ik kreeg deze melding:We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Wat moet ik nu doen?
When I click "Ik heb nog geen account" in the login page, or go directly to https://www.odido.nl/my/registreren, I get an error saying "403 Forbidden Microsoft-Azure-Application-Gateway/v2".I chatted with your colleague Shanice on 9 September and I was told to try again in an hour but it still gives me the same error. Could you take a look?
Ik heb een mobiel abonnement en heb deze gekoppeld aan mijn account. Nu hebben we ook Thuis internet van Odido maar kan deze niet koppelen aan het account omdat de geboorte datum niet overeenkomt. Ik zie dat deze op juni staat maar moet mei zijn. Het lukt mij niet om dit te wijzigen.
Hallo Odido communityMijn probleem is dat ik voor mijn 06 abo een account met een outlook adres had en voor het vorige week aangesloten glasvezel internet een account met een iCloud adres. Ik kon dus niet in de app, waar mijn outlook emaladres actief was, het internet abo toevoegen. Via de helpdesk is vandaag op mijn 06 abo het outlook adres veranderd in mijn iCloud adres. Helaas stond bij mij 2FA aan, en omdat die op het outlook emailadres stond krijg ik nu geen nieuwe 6 cijferige code meer in de verificatie app die ik gebruik.Hoe nu verder?Alvast bedankt voor de moeite….GroetWilliam
I have an internet subscription with Odido and yesterday my new mobile subscription was also activated. I tried to do the link existing subscription in the App and in the website and i always get the same error: “We kunnen did abonnement niet koppelen omdat we je gegevens nit herkennen” I have tried calling support on the phone but they were not able to resolve the issue. Could you help ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.