Skip to main content

Als ik in mijn odido tv en internet wil koppelen krijg ik steeds 2 staps verificatie maar dat heb ik al gedaan, en ik kom dan niet verder, ik zou de koppeling toch graag zien, wat is het probleem?

groet

Anita de Jager

Hoi @jagj01, ik wil je graag verder helpen! Lukt het wel via een browser op je telefoon of laptop? Ook ben ik benieuwd of je een foutmelding ziet. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


Hoi Ishana, 

ook op de pc lukt het niet ik wordt steeds doorgeleid naar 2 staps verificatie en als ik dat dan doe gaat hij niet verder om te koppelen maar terug naar hoofdpagina verder geen foutmelding 


Hi @jagj01, in dit geval lijkt het me het beste om het account helemaal te verwijderen, zodat je allebei de abonnementen opnieuw kan koppelen. Op deze manier zou je niet meer in deze loop terecht moeten komen. Laat je het me weten als ik het account voor je kan verwijderen? Dan kunnen we het op deze manier voor je uitproberen! 


Hoi Nora,

moet ik dan een hele nieuwe account aanmaken als je dat verwijderd heb?

groet,

Anita


Hoi Anita, je moet dan inderdaad een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren. Maar geen zorgen, dat is zo gepiept. Laat het me maar weten of ik je account kan verwijderen!


Oke prima, verwijder maar en als het gebeurd is laat me dat dan weten dan kan ik op nieuw gaan registreren 

groet,

Anita de Jager


Hoi Anita, ik heb 'm zojuist verwijderd. Ik zie daarnaast dat je mobiele abonnement op 3 initialen staat, terwijl Internet + TV alleen op 1 staat. Deze moeten exact overeenkomen om je abonnementen in 1 Mijn Odido account te koppelen. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan zorg ik dat je voorletters voor beide abonnementen gelijk zijn en en als je dan je nieuwe Mijn Odido account aanmaakt, moet het lukken om beide abonnementen te koppelen! Ik hoor het graag van je! 😄 


Hallo Marciano,

 

ik heb een kopie id naar naar je toegestuurd via de replay zoals gevraagd 

met vriendelijke groet,

Anita


Goedemiddag Anita, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je voorletters gewijzigd en beide abonnementen staan nu op exact dezelfde naam. Geef het systeem 15 minuten om dit te verwerken en dan moet het lukken om je mobiele abonnement in Mijn Odido te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😄


Goedemiddag Anita, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je voorletters gewijzigd en beide abonnementen staan nu op exact dezelfde naam. Geef het systeem 15 minuten om dit te verwerken en dan moet het lukken om je mobiele abonnement in Mijn Odido te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😄

 

Hoi Marciano,

 

het is gelukt! Alles staat nu goed.

dank voor je hulp

groet,

Anita


Goedemorgen Anita, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag!


Reageer