Skip to main content

Goedemiddag,

Wanneer ik inzicht probeer te krijgen in mijn abonnement krijg ik deze melding:

Dit terwijl ik geen ander account heb. Kan ik geholpen worden met het verwijderen van het blijkbaar al bestaande account?

Hi @Marijn121212, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij inzage krijgt in je abonnement! Ik kan alleen geen abonnement vinden op het klantnummer of het adres dat je in je profiel hebt neergezet. Zou je de postcode en het huisnummer voor me na willen kijken? Ook wil ik je vragen om de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen in je profiel. Zo kan ik gelijk de verificatie met je afronden en kan ik voor je aan de slag gaan! 


Hallo Nora,

De laatste 4 cijfers van het rekeningnummer zijn toegevoegd. De postcode en het huisnummer kloppen. 

Bedankt voor de hulp!


Hallo,

Ik heb inmiddels nog steeds geen inzicht in mijn abonnement. Kan ik hier hulp bij krijgen?


Hoi Marijn, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Als ik via de website op je account kijk werkt 'ie goed. Werkt het voor jou inmiddels ook? Het gaat om het nummer **18, klopt dat? Ik zie namelijk inderdaad geen oude accounts (meer). Ik hoor het graag van je! 😄


Hoi Marciano,

Bedankt voor je antwoord.

Helaas kloppen de laatste letters van dat nummer niet. Mijn nummer eindigt op 182. Dit is hetzelfde waar ik een code op krijg als ik probeer in te loggen op mijn Odido. Het inloggen lukt zoals hiervoor ook, maar als ik mijn abonnement (5g abonnement) probeer te koppelen krijg ik nog dezelfde error.

Bedankt voor de hulp!


Hoi Marijn, geen dank! Sorry, **182 bedoel ik inderdaad. Ik heb nog eens gekeken en ik zie wel iets vreemds in het systeem. Ik zie namelijk je Mijn Odido account met e-mailadres c***f@live.nl. Als ik hierop inlog kom ik in je Mijn Odido-account zie ik je abonnement zoals het hoort. Echter aan de achterkant zie ik nog een 2e account die leeg is. Op één of andere manier kom jij - als ik het goed heb - hierin terecht. Ik kan je huidige account verwijderen en kijken of ze allebei verwijderd worden. Dan kan je of opnieuw inloggen en je abonnement toevoegen of een nieuw account aanmaken en je abonnement toevoegen.

Maar eerst wil ik nog iets controleren. Log je in via de app of via de website? Wil je ze beiden nog 1 keer proberen? Ik wil graag weten of je het bij 1 van de 2 krijgt of bij allebei. Krijg je bij allebei dezelfde melding? Dan wil ik het account verwijderen, zodat we met een schone lei opnieuw kunnen beginnen.


Hallo Marciano,

Dat kan kloppen, ik denk dat het ergens mis is gegaan bij overzetten van mijn Tele2 abonnement destijds. Ik krijg op zowel de website als de app dezelfde error. Het zou super zijn als jij het account voor mij kan verwijderen! 
 


Hoi Marijn, ik heb het account dat gekoppeld stond zojuist verwijderd en ik heb nog gewacht, tot dat het systeem dit heeft verwerkt, zodat ik kon zien wat er met het tweede account zou gebeuren. Op dit moment bestaat alleen nog het lege account (deze kan ik zelf niet verwijderen, omdat deze niet aan een abonnement gekoppeld is). Ik wil je dus vragen om via Mijn Odido in te loggen met c***f@live.nl en het abonnement te koppelen. Ik ben erg benieuwd of het nu wel lukt en welke foutmelding je krijgt. Mocht het niet lukken, dan zet ik direct een case door naar de technische dienst!


Hoi Marijn, ik heb het account dat gekoppeld stond zojuist verwijderd en ik heb nog gewacht, tot dat het systeem dit heeft verwerkt, zodat ik kon zien wat er met het tweede account zou gebeuren. Op dit moment bestaat alleen nog het lege account (deze kan ik zelf niet verwijderen, omdat deze niet aan een abonnement gekoppeld is). Ik wil je dus vragen om via Mijn Odido in te loggen met c***f@live.nl en het abonnement te koppelen. Ik ben erg benieuwd of het nu wel lukt en welke foutmelding je krijgt. Mocht het niet lukken, dan zet ik direct een case door naar de technische dienst!

 

Hoi Marciano,

Het is gelukt! Ik heb mijn abonnement kunnen koppelen. Enorm bedankt voor de hulp.


En excuus voor de late reactie, ik kreeg jouw reactie niet in mijn postvak


Hoi Marijn, superfijn dat het nu is gelukt om je abonnement te koppelen. Uiteraard graag gedaan en geen probleem hoor. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄


Reageer