Enige tijd geleden zijn wij verhuisd. Doordat er overlap was in de adressen hebben we een abonnement (internet +tv) laten toevoegen voor ons nieuwe adres. De gegevens van dit adres kan ik echter niet inzien want ik kan het niet openen in Mijn Odido; Het kan niet gekoppeld worden aan het bestaande account waar ook mijn mobiel abonnement aan hangt en kan ook niet 'alleen' geopend worden want het emailadres is al bekend. Inmiddels is het internet +tv abonnement op het oude adres beëindigd maar nog steeds kan ik het abonnement op het nieuwe adres niet koppelen (de foutmelding verschijnt dat het niet mogelijk is dit mobiele nummer te koppelen). Ik heb al verschillende keren contact opgenomen via de chat en telefonisch, met lange wachttijden, doorverbinden en toezegging dat het opgelost is maar nog steeds kan ik dit internet +tv abonnement niet inzien of beheren. Hoe kan dit worden opgelost?
Hi
Hi
Ik heb een mobiele telefoon abonnement en ook een tv abonnement bij jullie die wil ik graag samen in een account hoe doe ik dat
Hoi
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.