Skip to main content

Bekend probleem zo te lezen, probeer mijn mobiel te koppelen bij abbonement tv-internet maar lukt niet 

 

Hoi @Davidius, heel hartelijk welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Het spijt me gigantisch dat ook jouw topic een flinke tijd zonder reactie bleef openstaan: dit is ontstaan door een fout in onze geautomatiseerde toewijzing op sub-forum gebied en heeft gelukkig - maar ook erg onfortuinlijk natuurlijk - slechts een handjevol topics getroffen. Geen enkel excuus, maar wel spijtig genoeg de grondreden voor onze radiostilte. 

Is jouw koppelprobleem inmiddels opgelost (ik hoop het natuurlijk wel)? Zo nee: laat me weten wat ik nog voor je kan doen, dan zet ik het stante pede door! 

Nogmaals sorry!


Nope, niet opgelost, wel contact gehad telefonisch...hebben reset? Uitgevoerd en zo het moeten doen

Maar helaas


Hoi Davidius, wat apart dat het niet lukt om Internet + TV te koppelen. Volgens het systeem staat 'ie wel goed en zie ook geen andere accounts gekoppeld staan. Ik heb je Internet + TV abonnement zojuist losgekoppeld. Geef het systeem 15 minuten de tijd en probeer hem dan opnieuw toe te voegen via deze pagina. Ik hoop dat het dan wel lukt. Ik hoor het graag van je. Anders zoek ik uiteraard verder!


het enige wat ik wil is in de App mijn gebruikte mb's zien (mobiel dus) , heb de app ook opnieuw geinstalleerd

blijft alleen mijn abonnement tv+internet staan… als ik mobiel wil koppelen geeft hij steeds de melding (zie vorige posts)

 

al meerdere malen via telefoon…chat ook reset dit of dat… ja helpt dus niet

 


Hi David, mijn excuses! In dat geval hebben we het verkeerd begrepen. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je mobiele abonnement op de achtergrond nog gekoppeld stond aan een verouderde omgeving. Dit heb ik daarom meteen voor je ontkoppeld. Zou je nu nogmaals willen proberen om je mobiele abonnement aan je Mijn Odido account toe te voegen? Als het goed is zou dit moeten lukken. Als je het abonnement wil koppelen aan een account waaraan ook je Internet + TV gekoppeld staat, houd er dan wel rekening mee dat je gegevens onder de abonnementen (bijvoorbeeld naam en geboortedatum) 100% overeen moeten komen met elkaar.

Laat je mij weten of het gelukt is? Mocht je een nieuwe foutmelding krijgen, dan zou ik je willen vragen om deze met mij te delen. Zo weet ik welke vervolgstappen ik moet zetten. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!


Hi David, mijn excuses! In dat geval hebben we het verkeerd begrepen. Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je mobiele abonnement op de achtergrond nog gekoppeld stond aan een verouderde omgeving. Dit heb ik daarom meteen voor je ontkoppeld. Zou je nu nogmaals willen proberen om je mobiele abonnement aan je Mijn Odido account toe te voegen? Als het goed is zou dit moeten lukken. Als je het abonnement wil koppelen aan een account waaraan ook je Internet + TV gekoppeld staat, houd er dan wel rekening mee dat je gegevens onder de abonnementen (bijvoorbeeld naam en geboortedatum) 100% overeen moeten komen met elkaar.

Laat je mij weten of het gelukt is? Mocht je een nieuwe foutmelding krijgen, dan zou ik je willen vragen om deze met mij te delen. Zo weet ik welke vervolgstappen ik moet zetten. Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

 

Yes, gelukt! Ik kan alles weer terugvinden in de app.

Dank!


Hoi Davidius, fijn dat het is gelukt en graag gedaan namens Sam. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 😄


Reageer