Skip to main content

Hallo,

na bijna een half uur in de wacht, vind ik het wel goed zo. Wilt u s.v.p. mijn contract beëindigen per de contractvervaldatum van 8 november?

ik neem aan dat mijn gegevens voor u inzichtelijk zijn.

bij voorbaat dank

  1. A. 

Hallo @sterremyx  Vergeet de maand opzegtermijn niet. 
Klik hier voor meer informatie

Groetjes en succes
 


Nee, die maand vergeet ik dus niet. Maar ik schijn alleen telefonisch te kunnen opzeggen en heb nu zo lang in de wacht gestaan dat ik het graag even via de community wil aangeven. Klanten hoeven niet te reageren, graag even een medewerker s.v.p. 


@sterremyx Goed dat je het via onze community nogmaals probeert. Ik help je uiteraard graag verder om de opzegging te verwerken! 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken. Gelukkig zie ik dat je dit inmiddels telefonisch hebt geregeld. Fijn! 

Laat je het mij  weten als ik nog ergens bij kan helpen? 


Reageer