Skip to main content

Afgelopen juli heb ik mijn abonnement verlengd. Sindsdien heb ik problemen met inloggen. Ik kon niet meer via de app inloggen, maar via de website nog wel. In de app stond mijn account niet meer gekoppeld. Hiervoor heb ik diverse keren contact gehad met de klantenservice en ben ik in de winkel langsgeweest. Uiteindelijk is het niet opgelost, maar omdat ik via de website nog wel in kon loggen heb ik het er maar even bij laten zitten.

Nu wou ik een aanpassing in mijn gegevens aanbrengen, dus wou weer inloggen in mijn account. Helaas is dat nu helemaal niet meer mogelijk. Ik kon mijn wachtwoord opnieuw opvragen via mijn mobiele nummer of mijn emailadres. Ik heb beide opties geprobeerd, maar op allebei kwam er geen reactie, ook niet in de spam. Hierna heb ik telefonisch contact opgenomen, en werd mij geadviseerd om een nieuw account aan te maken met hetzelfde e-mail adres, maar dan met “+1” voor @. Dit heb ik gedaan, en ik kan hiermee inloggen. Alleen kan ik dan wederom mijn account niet koppelen, omdat hij aangeeft dat mijn tel.nr al aan een ander account gekoppeld is. Dat is dus weer precies hetzelfde verhaal als waarmee ik begonnen ben. Hoe is dit op te lossen? Ik heb nu al zoveel geprobeerd en zo vaak contact gezocht, maar het probleem blijft maar bestaan.

Laat maar


Hoi Bibi, is het inmiddels gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊


Nee, ik kan inmiddels wel inloggen op de website, maar in de app kan ik nog steeds mijn abonnement niet koppelen.


Begrijp ik het dus goed dat je wel kunt inloggen via de webbrowser in Mijn Odido maar alleen niet in de app @bibivb80?  

Een nieuw account zal inderdaad niet werken omdat hij al gekoppeld is aan je huidige account.


Begrijp ik het dus goed dat je wel kunt inloggen via de webbrowser in Mijn Odido maar alleen niet in de app @bibivb80?  

Een nieuw account zal inderdaad niet werken omdat hij al gekoppeld is aan je huidige account.

Het probleem lijkt inmiddels (spontaan?) opgelost te zijn. Na maanden kan ik nu eindelijk mijn gegevens ook inzien in de app. 


Hoi Bibi, superfijn dat het is opgelost! Bedankt voor het laten weten en als je in de toekomst nog vragen hebt, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!


Reageer