Afgelopen juli heb ik mijn abonnement verlengd. Sindsdien heb ik problemen met inloggen. Ik kon niet meer via de app inloggen, maar via de website nog wel. In de app stond mijn account niet meer gekoppeld. Hiervoor heb ik diverse keren contact gehad met de klantenservice en ben ik in de winkel langsgeweest. Uiteindelijk is het niet opgelost, maar omdat ik via de website nog wel in kon loggen heb ik het er maar even bij laten zitten.
Nu wou ik een aanpassing in mijn gegevens aanbrengen, dus wou weer inloggen in mijn account. Helaas is dat nu helemaal niet meer mogelijk. Ik kon mijn wachtwoord opnieuw opvragen via mijn mobiele nummer of mijn emailadres. Ik heb beide opties geprobeerd, maar op allebei kwam er geen reactie, ook niet in de spam. Hierna heb ik telefonisch contact opgenomen, en werd mij geadviseerd om een nieuw account aan te maken met hetzelfde e-mail adres, maar dan met â+1â voor @. Dit heb ik gedaan, en ik kan hiermee inloggen. Alleen kan ik dan wederom mijn account niet koppelen, omdat hij aangeeft dat mijn tel.nr al aan een ander account gekoppeld is. Dat is dus weer precies hetzelfde verhaal als waarmee ik begonnen ben. Hoe is dit op te lossen? Ik heb nu al zoveel geprobeerd en zo vaak contact gezocht, maar het probleem blijft maar bestaan.