Goedemiddag,
Wanneer ik inzicht probeer te krijgen in mijn abonnement krijg ik deze melding:

Dit terwijl ik geen ander account heb. Kan ik geholpen worden met het verwijderen van het blijkbaar al bestaande account?
Goedemiddag,
Wanneer ik inzicht probeer te krijgen in mijn abonnement krijg ik deze melding:

Dit terwijl ik geen ander account heb. Kan ik geholpen worden met het verwijderen van het blijkbaar al bestaande account?
Beste antwoord door Marijn121212
Hoi Marijn, ik heb het account dat gekoppeld stond zojuist verwijderd en ik heb nog gewacht, tot dat het systeem dit heeft verwerkt, zodat ik kon zien wat er met het tweede account zou gebeuren. Op dit moment bestaat alleen nog het lege account (deze kan ik zelf niet verwijderen, omdat deze niet aan een abonnement gekoppeld is). Ik wil je dus vragen om via Mijn Odido in te loggen met c***f@live.nl en het abonnement te koppelen. Ik ben erg benieuwd of het nu wel lukt en welke foutmelding je krijgt. Mocht het niet lukken, dan zet ik direct een case door naar de technische dienst!
Hoi Marciano,
Het is gelukt! Ik heb mijn abonnement kunnen koppelen. Enorm bedankt voor de hulp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.