Skip to main content

Log in gegevens van account my odido weet ik niet meer maar krijg ook niet de mail om mijn password opnieuw in te stellen. Hoe kan ik dit oplossen? 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je uiteraard graag verder! @Koppertje 

Klopt het dat het e-mailadres wat je gebruikt eindigt op: … ers@gmail.com? Mocht dit niet zo zijn, wil je mij dan in een DM het juiste e-mailadres sturen? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Het klopt

@Koppertje Dank je wel voor je terugkoppeling! Heb ik jouw toestemming om jouw huidige account te verwijderen? Op die manier kan je een nieuw account aanmaken en de stappen doorlopen om je abonnement te koppelen. 

Laat je het mij weten?

Super! Bij deze mijn toestemming

Hi @Koppertje, ik zie dat het account nu verwijderd is! Nu kan je weer een heel nieuw Mijn Odido account aanmaken en je abonnementen hieraan koppelen. Laat je het me weten als het is gelukt? 

Ai ai denk dat we langs elkaar heen praten. Ik kan helemaal niet meer inloggen op mijn odido. Ik weet mijn password niet meer. Ik krijg geen mail als ik op de link password vergeten druk. 

ik ga zo wel even bellen want mijn glasvezel is aktief  en wil graag wat uitbreiding bestellen. 

iIn ieder geval dank je wel voor de moeite. 

Ook telefonisch brengt geen enkele oplossing. Ze hebben mijn account verwijderd maar ik kan nog steeds geen account aanmaken. Het lijkt erop dat er een blokkade op mijn account zit. 

Kan er heel goed naar gekeken worden? Het is blijkbaar niet simpel.

Er spelen op dit moment wat issues aan de achterkant van de systemen @Koppertje. Hierdoor ontvang je geen e-mail via password reset en kun je niet inloggen met je huidige account. Onze technische dienst is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. 

Er spelen op dit moment wat issues aan de achterkant van de systemen @Koppertje. Hierdoor ontvang je geen e-mail via password reset en kun je niet inloggen met je huidige account. Onze technische dienst is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. 

Alles werkt weer. Storing is verholpen. Dank jullie wel!

Hoi Koppertje, superfijn dat alles weer werkt en graag gedaan namens Tommie. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!

Reageer