Log in gegevens van account my odido weet ik niet meer maar krijg ook niet de mail om mijn password opnieuw in te stellen. Hoe kan ik dit oplossen?
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je uiteraard graag verder!
Klopt het dat het e-mailadres wat je gebruikt eindigt op: … ers@gmail.com? Mocht dit niet zo zijn, wil je mij dan in een DM het juiste e-mailadres sturen? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag!
Het klopt
Laat je het mij weten?
Super! Bij deze mijn toestemming
Hi
Ai ai denk dat we langs elkaar heen praten. Ik kan helemaal niet meer inloggen op mijn odido. Ik weet mijn password niet meer. Ik krijg geen mail als ik op de link password vergeten druk.
ik ga zo wel even bellen want mijn glasvezel is aktief en wil graag wat uitbreiding bestellen.
iIn ieder geval dank je wel voor de moeite.
Ook telefonisch brengt geen enkele oplossing. Ze hebben mijn account verwijderd maar ik kan nog steeds geen account aanmaken. Het lijkt erop dat er een blokkade op mijn account zit.
Kan er heel goed naar gekeken worden? Het is blijkbaar niet simpel.
Er spelen op dit moment wat issues aan de achterkant van de systemen
Er spelen op dit moment wat issues aan de achterkant van de systemen
Alles werkt weer. Storing is verholpen. Dank jullie wel!
Hoi Koppertje, superfijn dat alles weer werkt en graag gedaan namens Tommie. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.