Skip to main content

Kan nog steeds niet inloggen op geen enkele manier jullie al 3 keer aan de lijn gehad maar nopes.

Ook onvag ik geen nieuwe inlog ook niet via de mobiel dus kan niks wilde een nieuwe mobiel bestellen maar door dat niks werkt lukt er ook niks.

Snap alleen niet waarom dit zolang duurt 

Hi @Tjapko69, welkom op onze Community! Logisch dat je gewoon wilt kunnen inloggen op onze Mijn Odido App. Als ik het goed begrijp ontvang je de e-mail om je wachtwoord te wijzigen niet? Mijn collega's hebben inmiddels een melding hiervan doorgezet naar de technische dienst. Zij nemen binnen 14 dagen contact met je op om dit op te lossen. We kunnen ondertussen wel proberen om je nummer los te koppelen, zodat je deze tijdelijk kunt koppelen aan een account met een ander e-mailadres. Sta je hiervoor open? Ook hoor ik graag van je of nummer eindigend op xxx323 jouw nummer is. Dan weet ik zeker dat ik het goede nummer voor mij heb!

Ik heb maar 1 mail adres en weer 14 dagen wachten erg fijn dit snap niet hoe dit mogelijk er staan 3 nr gekoppeld.

Waar van een eindig op 323 ja 

Heb er eentje bij gemaakt maar vind dit wel heel raar maar dan moet je die andere ook los koppelen dan maak ik wel een nieuw account aan 

Heb een nieuwe gemaakt maar wacht nog tot dat jullie alle drie de mobiele afkoppelen dan kan ik verder gaan 

Hi @Tjapko69, de abonnementen heb ik zojuist voor je losgekoppeld! Het zou nu dus mogelijk moeten zijn om deze opnieuw aan een account te toe te voegen. Laat je mij weten of dit lukt? Zo niet, zou je mij dan willen laten weten wat voor foutmelding je krijgt? Dan weet ik welke vervolgstappen nodig zijn!

Ja is geluk het werkt weer bedankt 

Fijn om te lezen dat het gelukt is, @Tjapko69. Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!

En weer krijg ik alleen maar voorblad meer koppelen of nieuwe abonnement kan dus weer niks doen geen factuur inzien enz 

Graag iemand dit dit nu kan regelen kan helemaal niks wil iets verlengen maar krijg steeds het zelfde  godver al 3 weken bezig nu 

Hi @Tjapko69, uiteraard los ik dit graag vandaag nog voor je op! Log je wel in met het juiste account? Ik zie inderdaad dat je bij ons een account hebt dat helemaal leeg is, maar je hebt ook een account met een ander e-mailadres. Hier staan je abonnementen momenteel aan gekoppeld. Het gaat om een e-mailadres waarin de cijfers 69 voorkomen. Zie je de abonnementen daar wel? Ik verneem het graag van je en sta klaar om te helpen als het nodig is!

Hi @Tjapko69, uiteraard los ik dit graag vandaag nog voor je op! Log je wel in met het juiste account? Ik zie inderdaad dat je bij ons een account hebt dat helemaal leeg is, maar je hebt ook een account met een ander e-mailadres. Hier staan je abonnementen momenteel aan gekoppeld. Het gaat om een e-mailadres waarin de cijfers 69 voorkomen. Zie je de abonnementen daar wel? Ik verneem het graag van je en sta klaar om te helpen als het nodig is!

Is al verholpen net dus hopen dat het zo blijft 

Hoi Tjapko, superfijn om te lezen dat het inmiddels verholpen is en ik hoop zeker met je mee! 

Reageer