Skip to main content

ik kan mijn internet+tv abonnement niet toevoegen in mijn odido app, waarin heb ik al odido mobiel abonnement. 

Ik kreeg iedere keer"de internet+tv" is al gekoppeld aan de andere gebruiker.

ik heb odido paar keer gebeld, maar het is nog steeds niet opgelost...ik vind het wel vervelend met zoveel keer bellen en het probleem is nog steeds daar.

Carol

Hi Carol, welkom op de Odido Community! Uiteraard ga ik je verder helpen, om ervoor te zorgen dat jij snel weer toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving met je Internet + TV abonnement! Ik zie dat op de achtergrond je oude klantnummer nog gekoppeld stond en ik vermoed dat dit voor problemen gezorgd heeft. Zojuist heb ik dit daarom voor je ontkoppeld. Zou je nu nogmaals willen proberen om je abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido omgeving? Mocht het nog steeds niet lukken, zou je mij dan weer de foutmelding willen laten weten die je krijgt? Zo weet ik welke vervolgstappen ik moet zetten! Ook als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


Hi Carol, welkom op de Odido Community! Uiteraard ga ik je verder helpen, om ervoor te zorgen dat jij snel weer toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving met je Internet + TV abonnement! Ik zie dat op de achtergrond je oude klantnummer nog gekoppeld stond en ik vermoed dat dit voor problemen gezorgd heeft. Zojuist heb ik dit daarom voor je ontkoppeld. Zou je nu nogmaals willen proberen om je abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido omgeving? Mocht het nog steeds niet lukken, zou je mij dan weer de foutmelding willen laten weten die je krijgt? Zo weet ik welke vervolgstappen ik moet zetten! Ook als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

 

Hi Sam, het lukt nu eindelijk. Heel erg bedankt voor jouw hulp.

Carol


Hoi Carol, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Sam! 😄


Reageer