Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Onderhoud in week 24
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom aankomende onderhoud uit op ons netwerk. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Wanneer? We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal dertig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
Annuleren Bestelling
Graag wil ik hierbij melden dat ik mijn bestelling stop wil zetten van klant nummer [XXXXXXXX] , dit zou beschikbaar moeten zijn met de klik van een knop, dit is het onnodig moeilijk maken voor klanten en simpelweg disrespectvol naar je klant. Bestelling heeft te lang geduurd, loopt sinds Januari. April contact gehad met klantenservice en sindsdien heeft T-mobile, naar mijn weten, en de aannemer’s weten, geen reet gedaan. Klantenservice & afdeling die om aanleg gaat hebben aangegeven dat VVE geen toestemming heeft gegeven, woonbron geeft aan dat de VVE dat wel heeft gedaan, jullie geven niet aan met wie jullie contact hebben gehad (en dus wie ik kan contacteren), en het lijkt me ook er onlogisch dat de VVE maar 1 provider toegang geeft tot het complex. Hier is 6 maanden geen moeite in is gestoken vanuit T-mobile, en het lijkt me dat ik niet de enige potentiële klant ben die jullie in het gehele complex kwijt raken. Verwijder de postcode als zijnde beschikbaar zodat jullie niet mensen aan het lijntje houden met loze beloften, of doe het werk om te verzorgen dat rond kom. Wees gewoon eerlijk naar de klant, goeie kans dat je zo mensen voor altijd verliest wegens slechte service. Je kan me een mailtje sturen als jullie een redelijke aanbieding hebben & het netwerk daadwerkelijk aangelegd is. PS. Ik kon me bericht niet plaatsen, en toen ik annuleren weghaalden en de tag verwijderde deed ie het wel, lol. Zal wel toeval zijn… Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen