Skip to main content

Goedemorgen, 

Sinds vanmorgen geen internet en tv (glasvezel) in Zevenbergen. Is er een storing?? 

Met vriendelijke groet,

Linda 

31-05-2024 geen internet bij ons ook


Hier ook geen internet (zevenbergen noord)

misschien als extra info, wereldbolletje op het modem is rood, verder lijkt alles ok. Pon lampje op glasvezelkastje brand ook gewoon (groen)


Hier ook geen internet (Zevenbergen Noord) er kan geen verbinding worden gemaakt. (Wereldbolletje is rood).

Alle overige lampjes zijn groen.


Hallo allemaal, wij hebben inderdaad meldingen gekregen van een algemeen probleem in Zevenbergen. Er wordt op dit moment gezocht naar de oorzaak en de oplossing. Ik adviseer jullie om dit topic in de gaten te houden, hier plaatsen wij alle updates: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

 


Hier hetzelfde probleem. Bel even met de klantenservice. Dan krijg je een voucher voor onbeperkt internet op je mobiel als je daar ook een abonnement voor hebt. Kan je in ieder geval via je telefoon onbeperkt op internet en/of een hotspot maken zodat andere apparaten ook via wifi kunnen verbinden.


@Roy1982 Geweldig dat mijn collega’s een voucher hebben gestuurd! 😀 

Voor een ieder die hier gebruik van wil maken, je mag dit ook hier aangeven. Ik stuur je dan gelijk een code toe. 


Hoi Teresa,

 

Daar wil ik ook graag gebruik van maken.


@mv7 Ik heb je er gelijk 1 gestuurd ! 😀


In Langeweg ook geen internet helaas.
Heb alleen niets aan een voucher voor onbeperkt internet daar wij beide maximaal abonnement hebben op de telefoons 😅
 


Dan heb jij het al goed voor elkaar. Een storing kan altijd gebeure . Het is opgemerkt en het onderzoek loopt.


ik ontvang ook graag een voucher


Hallo @bertmartens ,

Ik stuur je zo dadelijk een privéberichtje met een voucher code.


Hallo @bertmartens ,

Je hebt je instellingen zo staan dat er geen priverbericht gestuurd kan worden door mensen die je niet volgt. Je zult dus helaas op een reactie van een moderator moeten wachten.


Is er al meer bekend hoe lang dit gaat duren. Er wordt op de service pagina nog steeds aangegeven dat er geen storingen bekend zijn. Duurt ondertussen al 5 uur….


@twverhoeks Op dit moment durf ik niet te zeggen wanneer de verbinding is hersteld. Zodra ik meer weet, plaats ik gelijk een update in het storingstopic

Wel zijn mijn collega’s er inmiddels achter dat de straal groter is dan alleen regio Zevenbergen, ook de omgeving hier omheen ervaart hier last van. Dit is nu vermeldt in het topic. 


@Teresa van Odido dank voor je reactie. Problemen worden ook ervaren in Zevenbergschen Hoek, die staat nog niet in het rijtje…..


@twverhoeks Dank je wel voor je oplettendheid! In ons systeem valt Zevenbergschen Hoek onder de regio Zevenbergen, maar ik heb deze toegevoegd aan het rijtje voor meer overzicht. 


Nog helemaal niks bekend ondertussen? 

Over de oorzaak? Geschatte duur?


Nog helemaal niks bekend ondertussen? 

Over de oorzaak? Geschatte duur?

Neem aan dat de technische mensen terplekke wel moeten weten wat het probleem ondertussen is.

Anders krijg ik toch wel mijn twijfels bij kennis/kunde.


Nog helemaal niks bekend ondertussen? 

Over de oorzaak? Geschatte duur?

Neem aan dat de technische mensen terplekke wel moeten weten wat het probleem ondertussen is.

Anders krijg ik toch wel mijn twijfels bij kennis/kunde.

Ga er ook van uit dat ze al meer weten ja. Maar er zouden updates geplaatst worden. Dat gebeurd niet...


Duurt wel erg lang zo en nog steeds niks bekend hoelang dit gaat duren?

Graag zouden wij ook een voucher ontvangen 


Zojuist maar weer gebeld. Storing “kan” “waarschijnlijk” tot in de avond duren.

Ondertussen staat de storing niet aangegeven op de storingspagina en blijven de beloofde status updates op de community ook uit….

Heb niet het idee dat dit de aandacht krijgt die het verdient 


Vanaf 05.30 ook al geen internet in Klundert. Schijnt ook in Fijnaart, Willemstad, Zevenbergsche hoek en langeweg te zijn. Op de website vermelden ze niets en verder dan dat ze het onderzoeken en ermee bezig zijn hoor je niet. Ik weet niet of ik zo blij ben met Odido....


 

Update 31-05-2024 16:45] De oorzaak lijkt een glasvezelbreuk naar de wijkcentrale te zijn. Op dit moment wordt onderzocht waar de breuk zit, zodat deze hersteld kan worden. 

 

Heeft iedere provider een eigen glasvezelkabel dan? Lijkt me niet. Alle andere mensen in de buurt met glasvezel en een andere provider hebben wel internet... Raar verhaal...


 

Update 31-05-2024 16:45] De oorzaak lijkt een glasvezelbreuk naar de wijkcentrale te zijn. Op dit moment wordt onderzocht waar de breuk zit, zodat deze hersteld kan worden. 

 

Heeft iedere provider een eigen glasvezelkabel dan? Lijkt me niet. Alle andere mensen in de buurt met glasvezel en een andere provider hebben wel internet... Raar verhaal...

 

Inderdaad alle andere providers op het voormalig e-fiber netwerk in gemeente moerdijk hebben gewoon verbinding.

En weet niet wat Odido een wijkcentrale noemt.. maar elk dorp heeft 1 of meerdere centrales waar glasvezels worden verdeeld..

Dus lijkt me sterk dat 1 kapotte glasvezel heel de regio moerdijk platlegt. 

 

En de storing is vannacht begonnen volgens mij.. lijkt me niet dat er toen veel gegraven werd e.d.


Reageer