Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding glasvezel


Toon eerste reactie

41 reacties

  • Debutant
  • 7 reacties
  • 31 mei 2024

Dat er een storing optreedt: kan gebeuren! 

Dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing: geloof ik best! Denk ik ;)

Maar aan open , eerlijke en regelmatige communicatie bij zo'n situatie hecht ik wel veel waarde.

Dus ik zou zeggen: kom eens met een goed verhaal Odido. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 mei 2024

Als je even verder gaat kijken op de community zie je dat dit wel heel vaak als excuus wordt gebruikt.....


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 31 mei 2024

Ik ontvang ook graag een voucher!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 mei 2024

Ik ontvang ook graag wen voucher. Heel de dag al geen internet.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 mei 2024

Ik ontvang ook graag een voucher!


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 31 mei 2024

Neem glasvezel, zeiden ze.

Dat is supersnel, zeiden ze. 

Dat is supersnel, zeiden ze. 

Dat is ideaal voor thuiswerkers zoals u, zeiden ze....

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 mei 2024

Inmiddels 22.09h en nog steeds geen internet... is er onderhand alweer een update?

 Wordt dit gecompenseerd vraag ik me af... 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 mei 2024

is er tijd aangegeven wanneer storing eindigt is?

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 31 mei 2024

Ik ontvang ook graag een voucher, heb alles van Odido tv internet mobiel.

bende mooi klaar mee 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 mei 2024
Fakı bulut schreef:

is er tijd aangegeven wanneer storing eindigt is?

 

Nog steeds geen nieuws, alleen dat beheerder nog op locatie is en er hard wordt gewerkt aan een oplossing. 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 31 mei 2024

Ik heb niet de indruk dat er erg snel een oplossing gaat komen, dus hoe krijg ik een voucher en wat voor SIMkaart heb ik daar bij nodig? 

Werkt dat met een pre-paid SIM?


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 1 juni 2024

Goedemorgen,

Hier lijkt het probleem opgelost.

Fijn natuurlijk, maar wederom ook hier geen communicatie over. 20 uur storing voor 1500 huishoudens wordt geen eens aangegeven op de storingspagina. Echt slecht.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 juni 2024
twverhoeks schreef:

Goedemorgen,

Hier lijkt het probleem opgelost.

Fijn natuurlijk, maar wederom ook hier geen communicatie over. 20 uur storing voor 1500 huishoudens wordt geen eens aangegeven op de storingspagina. Echt slecht.

mee eens.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 juni 2024

Ik ben relatief nieuw bij odido.  Is dit de gebruikelijke gang van zaken? Hoevaak komen dit soort storingen voor? 


  • Debutant
  • 7 reacties
  • 1 juni 2024
Faraday schreef:

Ik ben relatief nieuw bij odido.  Is dit de gebruikelijke gang van zaken? Hoevaak komen dit soort storingen voor? 

Ik ben nu denk ik een jaar bij Odido. Dit is voor mij de eerste keer.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 1 juni 2024

​ Hoi hoi, de eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Zevenbergen zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: https://community.odido.nl/bekabeld-internet-534/reboot-modem-276078. Groetjes, Ishana ​


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen