Beantwoord

odido app streamen

  • 19 April 2024
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 2

Ik wil met de odido app streamen via een chromekastje, kan dit en hoe. Want niet iedere tv is in het buitenland een internet tv.

 

Bedankt 

Jessica 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 19 April 2024, 16:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @tobiasdekat, natuurlijk wil je ook op vakantie nog van jouw favoriete programma's kunnen genieten! Je hoeft je hier geen zorgen over te maken, de Odido Online TV App kan je namelijk zonder problemen gebruiken met een Chromecast! Hou er wel rekening mee dat de app alleen werkt in de volledige Europese Unie, Noorwegen, IJsland & Liechtenstein. Mocht je naar een andere locatie op vakantie gaan, dan is de app niet te gebruiken. Ik wil je alvast een hele fijne tijd wensen! 😄

 

Reputatie 2

Hoe werkt dat dan, want ben al even bezig om dit voor elkaar te krijgen.

 

Bedankt jessica

Reputatie 7
Badge +8

@tobiasdekat Ik help je graag verder! Is de Chromecast wel verbonden met dezelfde wifi als jouw telefoon? En heeft jouw telefoon onze app wel toestemming gegeven tot het lokale netwerk? Dit is nodig om de Chromecast te kunnen herkennen op het netwerk, zodat je kunt streamen. Mocht je de app nog geen toestemming hebben gegeven tot het lokale netwerk, dan kun je dit aanzetten in jouw telefoon via Instellingen > Apps > Odido TV > Lokale netwerken > Aan. Afhankelijk van jouw telefoon kunnen de stappen net iets anders heten, maar werkt wel op dezelfde manier. Laat je weten of het hiermee lukt? 😊

Reageer